Сервіс-менеджер / менеджерка для платформи Дія.Освіта

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Записати
Сервіс-менеджер / менеджерка для платформи Дія.Освіта

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на посаду сервіс-менеджера / менеджерки для платформи Дія.Освіта, який/-а працюватиме у щільній співпраці з Міністерством цифрової трансформації.

Основні завдання:

  • Забезпечення високого рівня задоволення користувачів Дія.Освіта від досвіду користування платформою через регулярну та персоналізовану комунікацію.
  • Забезпечення вчасних та повних відповідей згідно меседж-боксу в базових та кризових ситуаціях у запитах від користувачів проєкту українською та – за потреби – англійською мовами.
  • Фіксація запитів, формування найбільш релевантної до наданої у скрипті відповіді, комунікації з користувачем і допомога з вирішенням питань.
  • Постійне вдосконалення скриптів та кейсів, які трапляються із запитами користувачів на платформах, у поштах та соцмережах (фейсбук та інстаграм) проєктів Дія.Освіта та IT-студії.
  • Знання всіх функцій платформи (після ввідного навчання від проєктної і комунікаційної команди проєктів).
  • Вміння провести користувача шляхом користувача.

Вимоги до кваліфікації:

  • Спокійне ставлення до мультизадачності, гнучкість у процесах.
  • Стресостійкість, любов до людей і своєї роботи.
  • Вміння спокійно пояснити користувачам поетапність кроків.
  • Командність та комунікаційна етика.
  • Креативне мислення.
  • Дотримання термінів виконання завдань.

Для участі у конкурсі просимо надіслати мотиваційний лист та резюме на адресу [email protected] з позначкою «Сервіс-менеджер / менеджерка для платформи Дія.Освіта» до 23 липня 2023 року.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)