Менеджер/ка соціальної квартири до МБФ «Українська фундація громадського здоров’я»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
OlenaHrytsan

HR
Менеджер/ка соціальної квартири до МБФ «Українська фундація громадського здоров’я»

Шукаємо в команду менеджера соціальної квартири для вагітних та матерів з дітьми раннього віку в складних життєвих обставинах.

ВИМОГИ:

Вища освіта за спеціальностями, які відповідають одному із напрямків діяльності соціальної квартири, та із досвідом роботи з жінками та/або молоддю з груп ризику, кризовими сім’ями; у тому числі на керівних посадах, не менше трьох років.

Менеджер соціальної квартири має знати та володіти:

Нормативно-правові акти, що регулюють питання соціального захисту та здійснення соціальної роботи з дівчатами, жінками, дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, сім’ями, дітьми та молоддю, які перебувають у складних життєвих обставинах; подолання безпритульності та бездоглядності; профілактики соціально-негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі; запобігати насильству тощо.

Структуру органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, до компетенції яких належить розв’язання проблем жінок, дітей, молодих осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, в тому числі через відсутність житла, ВІЛ, насильство.

Державні та громадські організації м. Києва, які надають послуги дівчатам і молодим жінкам, які живуть або працюють на вулиці, і піддаються високому ризику інфікування ВІЛ, а також потерпілим від насильства.

Правила та норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

Державну мову на рівні ділового спілкування та практичного застосування.

Методиками соціальної роботи з дівчатами, жінками із груп ризику.

Методикою ведення випадку засновника міжнародної організації «Право на здоров`я» (HealthRight International).

Навичками організаційної та управлінської діяльності, основами лідерства.

Навичками розробки та ведення програмної і поточної документації, підготовки звітів.

Уміннями налагоджувати та підтримувати партнерські відносини.

Навичками ефективного спілкування.

Високим рівнем роботи на ПК (пакет Microsoft Office, Internet).

ОБОВ’ЯЗКИ МЕНЕДЖЕРА ЦЕНТРУ:

Забезпечення ефективного функціонування соціальної квартири: організація процесу виявлення потенційних клієнток, забезпечення процесу реабілітації і соціалізації клієнток за методиками організації «Право на здоров’я» (HealthRight International).

Координація та ведення випадків клієнтів соціальної квартири (оцінка потреб та планування роботи, організація обговорень випадку мультидисциплінарною командою, проведення моніторингу виконання передбачених в плані заходів, кінцева оцінка проведеної роботи).

Координація надання працівниками соціальної квартири соціальних (соціально педагогічних, соціально-побутових, соціально-медичних, юридичних, психологічних, інформаційних) медичних, юридичних та інших видів допомоги клієнтам.

Виконання організаційних і адміністративних функцій, пов’язаних з наданням різних видів допомоги клієнтам та функціонуванням соціальної квартири загалом.

Контроль за фізичним станом приміщення, дотримання норм та правил безпеки в соціальній квартирі.

Розробка і ведення адміністративної, фінансової, облікової, звітної документації та документації для ведення випадків.

Розв’язання професійних питань, що виникають у ході ведення випадків, на основі знань інноваційних підходів у сфері соціальної роботи та із залученням фахівців Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Контроль за ефективністю надання допомоги клієнтам соціальної квартири.

Захист та збереження конфіденційності інформації про клієнтів соціальної квартири відповідно до законодавства України.

Проведення спільної діяльності із Денним центром  «Право на здоров’я» (HealthRight International).

Взаємодія із районними центрами соціальних служб і, жіночими консультаціями, пологовими будинками м. Києва щодо спільної діяльності на виявлення клієнток та проведення з ними відповідної роботи.

Організація засідань мультидисциплінарної команди працівників соціальної квартири із залученням фахівців, які беруть участь у веденні випадків клієнтів Центру.

Планування, координація та забезпечення ефективної взаємодії з суб’єктами соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю, органами і службами у справах дітей та спеціальними установами для дітей, закладами (цілодобового та денного режиму роботи), які надають послуги дівчатам або молодим жінкам, які живуть або більшу частину часу проводять на вулиці, в тому числі потерпілим від насильства.

Координація збору даних та інформації стосовно роботи соціальної квартири, їх аналіз, підготовка щомісячних та інших звітів донорам проєкту, штаб-квартирі, керівництву і їх передача координатору проєктів організації «Право на здоров’я» (HealthRight International).

Контроль за використанням цільових коштів, що виділяються для роботи соціальної квартири.

Контроль за своєчасним забезпеченням соціальної квартири необхідним обладнанням, витратними матеріалами, медикаментами, їжею.

Контроль за своєчасним виконанням власних функцій та функцій персоналу соціальної квартири.

Участь у підготовці заявок на гранти й інші форми фінансування соціальної квартири за дорученням координатора проєкту та директора представництва «Право на здоров’я» (HealthRight International).

Зацікавлені особи можуть надсилати резюме та супровідний лист з очікуваним рівнем винагороди на [email protected] до 24 липня 2023 року.

Примітка щодо запобігання сексуальній експлуатації та нарузі:

МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» та міжнародна організація HealthRight International (Право на здоров`я) є роботодавцем рівних можливостей і не дискримінує у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку.

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації.


Останні публікації цього розділу:

Молодший/ша фахівець/чиня проекту з відновлення водопостачання

Послуги асистента/ки проєктної команди

Фахівець/фахівчиня проекту з відновлення водопостачання / Shelter and WASH Officer

Фахівець/чиня відділу розвитку альтернативної енергетики / Shelter and Infrastructure Officer

Вакансія: Health Support Coordinator, NOC, FTA, DS-Dnipro, Nationals only

Старший/а Спеціаліст/ка зі Звітності / Senior Reporting Associate