Фахівець/чиня з адміністративних питань / Support Services Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.

Наразі ДРБ шукає Фахівця з адміністративних питань в Ічні.

Загальна мета ролі:

Фахівець з адміністративних питань надаватиме підтримку команди щодо матеріально-технічного забезпечення, адміністративної діяльності.Також підтримуватиме команду ДРБ з гуманітарного розмінування та розбудови миру (HDP), яка часто працює за графіками, що відрізняються від інших команд. Фахівець є сполучною ланкою між групами HDP на місцях і службами в регіоні чи базовому офісі.

Обов’язки:

Логістика/закупівлі/управління автопарком:

  • Підтримка завдань логістики та закупівель (пошук постачальників, місцеві закупівлі, організація поставок, відправлення товарів, документація, пов’язана із закупівлями).
  • Управління автопарком; координація використання транспортних засобів та водіїв найбільш ефективним способом.
  • Управління та підтримка реєстру закупівель, звіту про управління автопарком і контрольного списку запасів.
  • Забезпечення управління основними засобами та обладнанням для програмної діяльності відповідно до політики ДРБ.
  • Створення/підтримка актуальних інвентаризаційних списків всіх засобів для розмінування.
  • Підтримка завдань, пов’язаних з матеріально-технічним забезпеченням, зосереджена на діяльності з розмінування, за необхідності підтримки інших програмних відділів, на запит керівника.

Офісне управління/адміністративна робота/управління персоналом:

  • Організація повсякденної роботи офісу.
  • Виконання адміністративних обов’язків, включаючи складування канцелярського приладдя, планування, переклад (письмовий і усний) та інші адміністративні завдання.
  • Підтримка з організацією відряджень для персоналу (бронювання, звіти про відрядження).
  • Підтримка у відстеженні контрактів персоналу, документів стосовно оплати праці, компенсацій та інших документів, пов’язаних з кадрами.
  • Допомога з адміністративними завданнями відповідно до внутрішніх положень і процедур ДРБ.
  • Підтримка адміністративних завдань, пов’язаних із відвідуванням внутрішніми та зовнішніми зацікавленими сторонами бази та/або місць розмінування.
  • Підтримка з визначенням та укладанням контрактів на відповідне приміщення для спеціальних тренінгів HDP, якщо це необхідно.

Досвід та технічні компетенції:

  • Вища освіта у відповідній галузі або еквівалентна професійна кваліфікація.
  • Принаймні 2 роки відповідного досвіду в логістиці, управлінні автопарком, адміністративній роботі та/або управлінні персоналом.
  • Англійська на середньому рівні (розмова/читання/письмо) обов’язкова.
  • Вільне володіння українською мовою письмово та усно.

Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонстрація порядності: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та зловживань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження
  • База: Ічня
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки: Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168656&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Заявки приймаються до 31 жовтня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання

SMM-менеджер/ка в ІСАР Єднання

Office Assistant/Офіс-адміністратор/ка

SMM-спеціаліст/спеціалістка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Комунікаційний менеджер/ комунікаційна менеджерка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Водій/ка / Driver