Кординатор/ка напряму Шелтер (будівництво)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HR R2P

Vacancy вакансія dfrfycsz(1)
Кординатор/ка напряму Шелтер (будівництво)

БФ «Право на захист» (Фонд) – провідна правозахисна організація, яка комплексно працює над вирішенням проблем вимушеного переміщення та міграції, їх причин та наслідків. Наша діяльність спрямована на захист прав біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та соціально незахищених верств населення.

Фонд є виконавчим партнером УВКБ ООН і здійснює програми надання прямої правової, гуманітарної та психологічної допомоги у 18-ти областях України, сприяє змінам в національній правовій базі, приведенню її у відповідність до міжнародних стандартів в галузі прав людини. 

Посада діятиме в програмі напряму “Шелтер” у рамках проєкту “Адвокація, захист та правова допомога внутрішньо переміщеним особам”, що реалізується за фінансової підтримки УВКБ ООН. Напрям Шелтер має на меті надати допомогу людям, які постраждали від стихійних лих і конфліктів, у засобах для життя в безпечному, гідному та належному житлі.

ГЕОГРАФІЧНЕ ПОКРИТТЯ 

Координатор/ка напряму знаходиться в центральному офісі в Києві або в одному з міст реалізації (м. Вінниця, м. Хмельницький та м. Чернівці), з можливістю подорожувати до місць реалізації напряму у відповідних областях.

ЗАГАЛЬНІ ОПИС ПОСАДИ

Координатор/ка напряму відповідатиме за планування, впровадження, моніторинг та звітування в межах реалізації напряму. Координатор/ка працюватиме у тісній співпраці з керівниками регіональних команд, координаторами напрямів та іншими співробітниками Фонду. Координатор/ка напряму звітує Програмному Координатору Гуманітарної допомоги, Генеральному Менеджеру проєкту.

ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Керування та розвиток напряму

  • Приймати активну участь у розробці, описі та погодженні процесів, стандартних процедур, алгоритмів та документації напряму Шелтер;
  • Контролювати вчасне звітування відповідно до вимог донорів, законодавства та внутрішніх стандартів Фонду;
  • Брати участь у відборі учасників команди напряму, розробляти адаптаційні листи для кожної ролі, залученої у роботу напряму, проводити перевірку навчання та адаптації всіх учасників реалізації напряму;
  • Проводити регулярні звірки щодо використання фінансових ресурсів та відповідності наданих послуг підрядниками;
  • Супроводжувати всі нетипові звернення, аналізувати та ініціювати перегляд процесів з внутрішньою службою розробки та автоматизації;
  • Організовувати, керувати та здійснювати повсякденну реалізацію завдань напряму, сприяючи ефективному та своєчасному процесу розробки, планування, моніторингу та оцінки.    
  • Керувати командою напряму та співпрацювати з іншими проєктами та координаторами Фонду, а також фінансово-адміністративним відділом, задля досягнення напрямом очікуваних результатів. Забезпечувати регулярну та ефективну комунікацію між усіма учасниками реалізації завдань напряму.    
  • Координувати діяльність напряму з донором, брати участь в установчих, поточних та координаційних зустрічах з представниками донора.    
  • Встановлювати та підтримувати контакти з відповідними місцевими органами влади, неприбутковими організаціями та іншими сторонами.    
  • Забезпечити належну та регулярну документацію і звітність по роботі напряму відповідно до стандартів Фонду, включаючи описову, статистичну, аналітичну та фінансову звітність, пов’язану з діяльністю напряму.
  • Контролювати, що всі дії, пов’язані з роботою напряму, відповідають політикам і положенням відповідних донорів та Фонду.
  • Ідентифікувати та усувати виклики роботи напряму. Приймати та реалізовувати відповідні рішення. 

Бюджетування та управління фінансами

  • Відслідковувати бюджет закупівель, пов’язаних з активностями напрямку, відповідно до інструкцій донорів і політик Фонду за підтримки фінансового менеджера,  фінансового директора, головного товарознавця та адміністративного персоналу. 

Координація та представництво

  • Налагодити та підтримувати співпрацю із ключовими зацікавленими сторонами, в тому числі з підрядниками (надавачами ремонтних послуг);
  • Представляти напрям під час відповідних погоджень з партнерськими організаціями, а також відповідальними особами.        
  • Підтримувати регулярне спілкування, обмін інформацією та забезпечувати  координацію з партнерами напряму та проєкту.         
  • Підтримувати розробку інструментів та матеріалів для комунікації та візуальної присутності.

Звітування та підзвітність

  • Готувати високоякісні та своєчасні звіти для Фонду та донорів у визначені терміни.
  • Дотримуватися всіх відповідних політик і процедур Фонду, зокрема щодо закупівель і кодексу поведінки.

ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ

  • Вища освіта у галузі права, соціальної роботи, соціальних наук, фінансів та економіки, менеджменту, досліджень розвитку, управлінського напряму, тощо.
  • Мінімум 2 (два) роки досвіду роботи з проєктами, пов’язаними із гуманітарною допомогою, сталим розвитком, місцевим управлінням, децентралізацією, аналізом політик, бізнес проектів в галузі будівництва (буде пріоритетом)  надання послуг окремих видів робіт та/або іншими відповідними сферами.                 
  • Сильні комунікативні навички.    
  • Висока мотивація.         
  • Вільне володіння українською та англійською (B2-C1) мовами.         
  • Відмінні навички формування команди та управління персоналом.    
  • Стиль управління, орієнтований на результат.        
  • Культурна чутливість та дипломатичність.         
  • Справедливе ставлення до всіх людей, відсутність фаворитизму.         
  • Виконання обов’язків, керуючись гендерною чутливістю та нульовою терпимістю щодо сексуальних домагань.
  • Відмінні навички міжособистісного спілкування.
  • Здатність якісно працювати під тиском і в несприятливих умовах.

МИ ПРОПОНУЄМО

Фонд пропонує успішному кандидату:

  • Контракт до 29 грудня 2023 року з можливістю продовження, що залежить від подальшого фінансування і особистих результатів роботи.
  • Можливість працювати з однією із найсильніших українських правозахисних та гуманітарних неприбуткових організацій.
  • Психологічна підтримка.        
  • Гнучкість режиму роботи/обіду, комбінований режим роботи (віддалено/в офісі).

ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Надішліть супровідний лист та резюме на адресу [email protected], зазначивши в темі листа «Кординатор/ка напряму Шелтер». Відповіді будуть направлятися тільки відібраним для інтерв’ю кандидатам. Будь ласка, не телефонуйте додатково.

Заявки приймаються до 04 серпня 2023 р. Якщо буде визначено відповідного кандидата, Фонд залишає за собою право прийняти на роботу достроково.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)