Боротьба зі стереотипами про Україну, доля української кіноіндустрії та фестивалі як рушії змін — три дискусії DOCU/КЛАС

Три дискусії майстерні DOCU/КЛАС з програми 20 Docudays UA, під час яких ми спробували осмислити, як війна вплинула на побудову іміджу України й змінила траєкторії розвитку української кіно- та ...

Додано:
Docudays UA

2_53774168827248112581
Боротьба зі стереотипами про Україну, доля української кіноіндустрії та фестивалі як рушії змін — три дискусії DOCU/КЛАС

Три дискусії майстерні DOCU/КЛАС з програми 20 Docudays UA, під час яких ми спробували осмислити, як війна вплинула на побудову іміджу України й змінила траєкторії розвитку української кіно- та фестивальної індустрій.

 

Бути почутими: які наративи про Україну ми створюємо?

Учасники/-ці: Олександр Михед, Ірина Цілик, Ріта Бурковська, Сергій Коровайний. Модераторка: Анастасія Платонова.

DocuCLAS_1

Як світ переосмислив Україну? Які наративи про себе нам вдалося сформувати, а з якими упередженнями ми продовжуємо боротися? Про комунікаційні стратегії і тактичні рішення в формуванні іміджу України за кордоном говорять письменник Олександр Михед, режисерка та письменниця Ірина Цілик й акторка та фіксерка іноземних видань Ріта Бурковська.

 

Які плани на майбутнє? Публічна дискусія про стратегію розвитку кіноіндустрії

Учасниці: Олена Гончарук, Інна Ласточкіна, Аліна Горлова, Марина Степанська. Модераторка: Дарія Бадьйор.

DocuCLAS_2

З війною горизонт планування звузився до кількох тижнів, а часто — днів. Та в турбулентні часи особливо важливо мати план дій. Чи має його українська кіноіндустрія? Відповідь шукайте у розмові журналістки та критикині Дарії Бадьйор, режисерки та сценаристки Марини Степанської, режисерки та продюсерки Аліни Горлової, кінопродюсерки Інни Ласточкіної та культурної менеджерки, переможниці конкурсу на посаду генеральної директорки Довженко-Центру Олени Гончарук.

 

Кінофестивалі: тусовка для своїх чи рушій змін?

Учасники/-ці: Богдан Жук, Ева Кріжкова, Марко Ґрба Сінгх, Мирося Ватаманюк. Модератор: Алекс Малишенко.

DocuCLAS_3

Які етичні дилеми стоять перед кінфестивалями нині? Та яким має бути сучасний український кінофестиваль? Про це ми поспілкувалися разом із членкинями та членами журі конкурсних програм 20 Docudays UA: Богданом Жуком, співзасновником і директором фестивалю SUNNY BUNNY, Евою Кріжковою, виконавчою директорою Міжнародного фестивалю документального кіно One World Slovakia, Марком Ґрба Сінґх, режисером, художнім директором BELDOCS; а також з програмною координаторкою міжнародної програми кінофестивалю Hot Docs Миросею Ватаманюк.

У наступних анонсах ми розкажемо про події програми DOCU/СИНТЕЗ: ви дізнаєтесь, як мистецькі практики та усна історія, допомагають в роботі над подоланням травми й якими є сучасні практики художньої роботи з уявою та сновидіннями під час війни.

 

 Джерело: Docudays UA.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Шлях до сталого розвитку: Досвід Tolocar

Стратегують і досліджують: як громади Харківщини залучають жителів до формування майбутнього

«Вартові правди»: регіональні журналісти стали наставниками з медіаграмотності для школярів

Триває збір заявок для отримання друкованого «Практикуму з журналістської етики»

“Безбар’єрність у дії”: державних службовців, посадових осіб, працівників сфери обслуговування та інших навчатимуть принципам спілкування з людьми з інвалідністю

Чи потягне бюджет Запоріжжя «підземні школи»?