Фахівець(чиня) з опрацювання звернень та скарг / Accountability Officer (Complaints Feedback Mechanism)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Vacancy вакансія dfrfycsz(8)
Фахівець(чиня) з опрацювання звернень та скарг / Accountability Officer (Complaints Feedback Mechanism)

Опис вакансії

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі DRC шукає Фахівця з опрацювання звернень та скарг в Києві.

Загальний опис посади:

Успішний кандидат виконуватиме обов’язки, що включають, але не обмежуються: підтримка підзвітності DRC перед постраждалими особами шляхом забезпечення безперебійної роботи системи розгляду скарг та зворотного зв’язку. В обов’язки входитимуть відповіді на дзвінки, електронні листи та онлайн-звернення (наприклад, подяки за підтримку, скарги та прохання про допомогу), а також класифікуватиме відповіді, щоб гарантувати, що вони будуть адресовані відповідним командам у шести регіонах діяльності DRC по всій Україні. Співробітник CFM відповідатиме за забезпечення підзвітності DRC про постраждале населення і тісно співпрацюватиме зі співробітниками відділу  моніторингу та оцінки даних на місцях, щоб краще реагувати на потреби постраждалих від конфлікту.

Основні обов’язки:

Підтримка щоденної роботи системи CFM, що включає, але не обмежується цим:

  • Відповіді на дзвінки, що надходять через CFM, та їх обробка через систему CFM.
  • Обробка електронних листів та онлайн-відгуків, а також їх обробка через систему CFM.
  • Допомога територіальним командам в обробці зворотного зв’язку, що надходить через громадські комітети, скриньки для пропозицій або усно (особисто).
  • Категоризація зворотного зв’язку, що надходить через систему, для того, щоб переконатися, що він спрямований на відповідну територію та програмну команду або на вищий рівень керівництва в рамках національної програми.
  • За підтримки програмних команд забезпечити своєчасне реагування на скарги та прохання про допомогу.
  • Забезпечити, щоб програмні команди поширювали та підвищували обізнаність про систему CFM та її функціонування.
  • Регулярно звітувати перед регіональними командами та менеджером моніторингу та оцінки даних про ключові відгуки.
  • Реєструвати та аналізувати тенденції зворотного зв’язку в різних сферах для використання програмними командами.

 Підзвітність:

  • Виявлення та перенаправлення/повідомлення осіб з особливими потребами, проблемами захисту та будь-якими проблемами, пов’язаними з послугами DRC, до відповідального за підзвітність та/або відповідного персоналу програми відповідно до DRC CFM.
  • Проведення інформаційних сесій щодо механізму зворотного зв’язку та розгляду скарг, а також очікуваної поведінки персоналу для бенефіціарів, як зазначено у відповідних Стандартних операційних процедурах.
  • На прохання та за підтримки колеги, який займається цим питанням, забезпечити заповнювання  командами скриньок для скарг та відгуків і надсилання всіх отриманих матеріалів відповідальним особам.
  • Виконувати додаткові обов’язки та завдання, пов’язані з підзвітністю, за дорученням Менеджера команди моніторингу та оцінки даних.
  • Будь-які інші завдання на вимогу менеджера або технічного підрозділу команди моніторингу та оцінки даних.

Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань

Досвід і технічні вміння:

  • Вища освіта у відповідній галузі (розвиток або соціальні дослідження, бажано з акцентом на моніторинг та оцінку, а також питання дотримання законодавства) або еквівалентна професійна кваліфікація.
  • Мінімум 2 роки відповідного досвіду роботи – бажано у сфері соціальної роботи, розвитку громад, неурядових організацій або громадянського суспільства.
  • Досвід роботи у гуманітарних організаціях та/або гуманітарним сектором та використання інструментів збору даних
  • Знання/досвід у сфері моніторингу та оцінки, зокрема, управління інформацією або підзвітності.
  • Розвинуті особистісні навички та готовність спілкуватися з широким колом осіб по всій Україні.
  • Відмінне володіння MS Word, Excel та PowerPoint.
  • Просунутий рівень англійської мови.
  • Вільне володіння українською мовою.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169139&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 2 жовтня 2023р.

 


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Document Controller (DC)

Фахівець/чиня з графіки та дизайну

Вакансія: HR Talent Manager

Procurement Officer, NPSA8 - National Рosition

Генеральний/на менеджер/ка з організації консультативних послуг у сфері посилення спроможності інституцій

Лідер/ка Команди з Ментального Здоров'я та Психосоціальної Підтримки / Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) Team Leader