У трьох містах Закарпаття стартувало навчання для жінок-переселенок, які прагнуть працювати дистанційно
В Ужгороді, Сваляві та Іршаві у рамках проєкту «Жіноче підприємництво як інструмент економічного розвитку громад» кілька десятків переселенок, одиноких та багатодітних матерів, жінок з інвалідністю ...
Додано:
Оксана Очкурова
В Ужгороді, Сваляві та Іршаві у рамках проєкту «Жіноче підприємництво як інструмент економічного розвитку громад» кілька десятків переселенок, одиноких та багатодітних матерів, жінок з інвалідністю починають отримувати навички для дистанційної зайнятості у таких галузях, як PR-менеджмент, SMM, E-commerce specialist, (електронна комерція) тощо.
Проєкт впроваджують ГО СУЦПЖ «Майстерня щастя» (Свалява), ГО «Іршавські Промені» (м. Іршава) й ГО «Волонтаріат УжНУ» (м. Ужгород) за підтримки Уряду Канади у рамках проєкту «Жінки України: залучені, спроможні, незламні», що впроваджується організацією «Пакт».
З АКЦЕНТОМ НА ДИСТАНЦІЙНІЙ ЗАЙНЯТОСТІ
До навчання планувалось залучити 30 жінок, проте бажаючих виявилось удвічі більше, і всі вони братимуть участь у курсах.
Перш ніж організувати навчання, авторки ідеї проєкту з’ясували потреби жінок переселенок, що стикнулись із безробіттям у Закарпатський області і здебільшого мають маленьких дітей. Завдяки фокус-групам, анкетуванню й особистим зустрічам стало зрозумілими ключові моменти в цій проблемі.
Отже, по-перше, жінкам важко самостійно знайти для себе вакансію чи курс навчання просто через те, що в них відсутній відповідний досвід: навички неформальної освіти, уміння себе презентувати роботодавцю, скласти бізнес-план тощо. По-друге, у них відсутня можливість оплатити певні курси, у тому числі з PR-менеджменту та SMM, е-комерції тощо. По-третє, це брак вакансій за спеціальністю та за рівнем освіти, або дуже низька заробітна плата на наявних вакансіях. А головне для багатьох жінок – це відсутність можливості залишити з кимось маленьку дитину, влаштувати її в дитячий садок (у Закарпатській області зареєстровано понад 40 тисяч дітей ВПО).
Таким чином, громадські активістки вирішили організувати курси, які дозволять жінкам у подальшому працювати дистанційно й знайти потенційного роботодавця чи клієнта у будь-якій точці світу, не обмежуючись регіоном проживання.
Щодо курсу з PR-менеджменту та SMM – він дозволить жінкам вивчити навички управління соціальними медіа, взаєминами з громадськістю, розвитку стратегій комунікації, роботи зі ЗМІ та управління кризовими ситуаціями.
Курс E-commerce specialist (електронна комерція) допоможе слухачкам вивчити основи електронної комерції, включаючи створення та розвиток інтернет-магазинів, управління продажами та маркетингові стратегії.
Кожен курс розраховано на 3 місяці.
***
Впроваджуючи проєкт, його ініціаторки спирались на свій попередній досвід. Про це – в наступному матеріалі.
***
Матеріал підготовлено за підтримки Уряду Канади у рамках проєкту «Жінки України: залучені, спроможні, незламні», що впроваджується організацією «Пакт».