Тендер на закупівлю послуг консультацій з інтернет-торгівлі
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Всеукраїнська асоціація керівників бізнесу» оголошує тендер на пошук підрядника для надання консультаційних послуг з інтернет-торгівлі щодо створення бізнес-акаунтів/сторінок для інтернет-магазинів бенефіціарів проєкту.
За результатами консультацій буде створено 40 бізнес-акаунтів (з використанням платформ OLX.ua, Rozetka, Prom.ua та інших) та 40 бізнес-сторінок (з використанням мереж Instagram, Facebook, LinkedIn); буде створено 120 візуальних матеріалів. Кількість консультацій на одного бенефіціара – 4 консультації.
Період надання послуг – серпень – жовтень 2023 року.
Місце надання послуг –дистанційно, в Zoom ( із записом консультації).
Вимоги (критерії оцінки) до надавача послуг:
- ФОП 3 групи з необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, якщо такі є потрібні, відповідні КВЕД для надання послуг
- Вища освіта
- Сертифікати в галузі маркетингу та освіта Executive MBA будуть перевагою
- Досвід діяльності від 5 років в сфері маркетингу та дизайну
- Досвід виконання аналогічних договорів ( надати копії контрактів – аналогічних договорів з платіжками з банку до кожного контракту, мінімальна кількість аналогічних договорів – 3 контракти)
Попередній зміст послуги: консультації будуть включати теми:
Консультація № 1. Розробка сторінок, методи їх наповнення та створення бізнес-акаунтів на маркет-плейсах ( платформи типу Rozetka, Crafta, Prom.ua тощо).
Консультація № 2. Розробка дизайну сторінки та логотипу
Консультація № 3. Створення банерів для сторінок та акаунтів, методи завантаження контенту. Створення банерів для рекламної кампанії.
Консультація № 4. Таргет реклама у соціальних мережах
Консультація № 5. Створення логотипу для бенефіціарів.
Кількість бенефіціарів – 40 осіб. Загальна кількість консультаційних годин – 160 годин.
Виконавець повинен підготувати та подати інформаційний описовий звіт до 2 сторінок по кожній проведеній консультації у MS Word форматі шрифтом розміру 12-14.
Для участі у закупівлі Учасник обов’язково надає наступний пакет документів:
- Комерційну пропозицію в довільному форматі ( з вказанням вартості за годину).
- Документи відповідно вище зазначених вимог (критерії оцінки) до надавача послуг.
- Резюме тренера та відповідні документи, які підтверджують їх досвід та кваліфікацію.
- Копія реєстраційних документів (виписка або копія актуального Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб- підприємців, витяг з Реєстру платників податків).
- Інші документи, які вважаєте за потрібне.
- За можливості надайте посилання на власні вебінари або інші ресурси.
Усі запитання надсилати на електронну пошту до 18:00 год 03 серпня 2023 року: [email protected]
Просимо надсилати всі зазначені документи до 16:00 год 04 серпня 2023 року на електронну адресу з темою: Консультації з інтернет-торгівлі