Школа суспільного радіомовлення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


#SaveRadioUA
Школа суспільного радіомовлення

В рамках ініціативи #SaveRadioUA в Києві, з 20 квітня по 30 травня пройде всеукраїнська “Школа суспільного радіомовлення”, яка покликана донести до громадськості думку про те, що суспільне радіомовлення як явище має служити суспільству, а радіопрограми може створювати кожен.

Учасники проекту “Школа суспільного мовлення” під час його проведення ознайомляться з ключовими принципами роботи сучасного інформаційного радіо та спробують самі безпосередньо взяти участь у творенні радійного контенту. Тобто, по великому рахунку, учасники школи суспільного радіомовлення  зможуть навчитися безпосередньо створювати радіопередачі та робити так, щоб ці передачі дійсно були почутими.

Школа суспільного радіомовлення буде проводитися тими, хто сьогодні бере безпосередню участь у творенні радіо — журналістами, ведучими ефірів, звукорежисерами та менеджерами радійної сфери.

УЧАСТЬ У ШКОЛІ ДЛЯ ТИХ, ХТО ПРОЙДЕ ВІДБІР, БУДЕ БЕЗКОШТОВНОЮ. ЦЕ — ПРИНЦИПОВА УМОВА ЇЇ ОРГАНІЗАТОРІВ.

Коли, де і в якому форматі відбуватиметься школа?

Перша зустріч в рамках проекту “Школа суспільного радіомовлення” пройде 20 квітня 2016 року. 

Заняття планується проводити тричі на тиждень у вечірній час – по понеділках, середах і п’ятницях в центрі культури і науки “Дія”.

Для того, щоб взяти участь у проекті “Школа суспільного радіомовлення”, слід заповнити реєстраційну форму. Для цього слід заповнити анкету за наступним посиланням:
https://goo.gl/2jNRIR

Заявки приймаються до 18 квітня 2016 року.

В рамках школи відбуватимуться як чисто теоретичні лекції так і тренінгові інтерактиви під час яких буде створюватися інформаційний радіоконтент. 

Теми, які підійматимуться під час теоретичної частини школи:

  • Що таке суспільне мовлення? Яка відмінність між державними, бізнесовими та суспільними ЗМІ?
  • Історія та сучасний стан інформаційного радіомовлення в Україні.
  • Радіо як ресурс для поширення інформації. Порівняльний аналіз радіо та ЗМІ інших типів. Переваги та недоліки радіо в порівнянні зі ЗМІ інших типів.
  • Радіо та мережа Інтернет. Як організувати повноцінне радіомовлення в Інтернеті? Перспективи радіомовлення в епоху нових технологій.
  • Культурологічне радіомовлення. Як зробити немасовий аудіоконтент популярним.
  • Економічна складова радіомовлення третього (громадського) сектору. 

Під час практичної складової школи, її учасники навчаться чотирьом основним аспектам творення радіо:

  • Творчий (задум передачі, темпоритмічний рисунок, акценти голосом та за допомогою звукових ефектів тощо);
  • Технічний (запис звуку, його редагування та монтаж);
  • Поширення котенту (робота з подкаст-каналами та радіостінціями, аудіоблогінг).
  • Комерційний (пошук шляхів монетизації виготовленого аудіоконтенту).

Проект “Школа суспільного радіомовлення” стартує 20 квітня та триватиме до кінця травня.

* – Ініціатива #SaveRadioUA – це низова громадська ініціатива, що бере в фокус проблематику сучасного українського радіо.

Докладніше про проект можна дізнатися за телефонами
(066)010-35-65, (093)920-80-30. – Юрій Чабан


Останні публікації цього розділу:

Водна інфраструктура для фермерських домогосподарств: конкурс ініціатив

Тендер на закупівлю дизельного генератора

Оголошено конкурс наукових робіт «Новітній інтелект України»

Тендер № Q4-T239-RFP на проведення групових офлайн-тренінгів за двома різними темами

Закупівля послуг із надання психологічної підтримки та розвитку навичок психологічної стійкості

Відкритий тендер із закупівлі меблів