Адміністративний/на асистент/ка з питань координації автотранспорту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HR R2P

Vacancy вакансія dfrfycsz(10)
Адміністративний/на асистент/ка з питань координації автотранспорту

Право на захист (Фонд) – провідна правозахисна громадська організація, яка комплексно працює над вирішенням проблем міграції, її причин та наслідків – шукає кандидата на посаду Адміністративний асистент з питань координації автотранспорту Фонду.

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОСАДУ

Асистента(-ка) з адміністративних питань підпорядковується Координатору адміністративної роботи Фонду і тісно співпрацює з регіональною командою на місці та командою фінансово-адміністративного відділу Фонду.

ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Облік автотранспортних засобів

  • Контроль своєчасності ініціації переукладання / зміни договорів щодо автотранспортних засобів (поліс страхування, парковка, мийка)
  • Документування переміщення авто Фонду між користувачами
  • Контроль своєчасності та повноти звітування при використання авто фонду та авто по договорах
  • Контроль виконання графіків руху
  • Аналіз та контроль маршрутних листів, подання пропозицій щодо спрощення системи звітності/обліку. Контроль правильності оформлення маршрутних листів.
  • Оперативний облік, контроль і аналіз результатів роботи автотранспортних засобів
  • Управління балансом рахунків по паливних картках
  • Встановлення/Аналіз GPS трекерів. Закупка засобів, які вважаються необхідними
  • Контроль дотримання графіків технічного обслуговування та належного стану автомобіля (мийка та ін.). Комунікація з обраними постачальниками послуг щодо забезпечення та обслуговування автотранспорту організації
  • Контроль дотримання водіями транспортної дисципліни
  • Таксі: ініціювання укладення договорів у містах, робота з тім лідами щодо використання таксі у переміщенні по місту.

ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ

Вища освіта в галузі менеджменту, адміністрування або іншій відповідній галузі і щонайменше один рік відповідного досвіду роботи, бажано в секторі НУО;

  • Досвід координації автопарку підприємства;
  • Досвід реалізації проектів буде перевагою;
  • Гарні комунікативні навички;
  • Здатність і готовність навчатися;
  • Здатність встановлювати пріоритети, ініціативність та самостійність у виконанні поставлених завдань;
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office;
  • Сильні організаційні здібності;
  • Вільне володіння українською, перевагою буде знання англійської не нижче рівня В2 ;
  • Гнучкість та відповідальність;
  • Впевнений користувач ПК.

МИ ПРОПОНУЄМО

Фонд пропонує успішному кандидату:

  • Контракт до 31.12.2023 року з можливістю продовження, що залежатиме від виконання завдань та подальшого фінансування;
  • Можливість працювати з однією з найсильніших українських правозахисних та гуманітарних НУО;
  • Наставництво;
  • Дружня та енергійна команда.

ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Надсилайте резюме на адресу [email protected] з назвою “Адміністративний асистент з питань координації автотранспорту Фонду”. Відповіді будуть надіслані лише тим особам, які були відібрані для співбесіди. Без телефонних дзвінків, будь ласка.

ДАТА ЗАВЕРШЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАЯВОК

14 серпня 2023 р. Якщо буде визначено відповідного кандидата, Фонд залишає за собою право дострокового завершення конкурсу.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Document Controller (DC)

Фахівець/чиня з графіки та дизайну

Вакансія: HR Talent Manager

Procurement Officer, NPSA8 - National Рosition

Генеральний/на менеджер/ка з організації консультативних послуг у сфері посилення спроможності інституцій

Лідер/ка Команди з Ментального Здоров'я та Психосоціальної Підтримки / Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) Team Leader