Комунікаційний/-на менеджер/-ка
ЗАВЕРШЕНО
Благодійний фонд “Посмішка ЮА”, запрошує Комунікаційного/-ну менеджера/-ку в проєкт «Міжсекторальна підтримка людей, які постраждали внаслідок бойових дій у південних та східних областях України», який реалізується Благодійним фондом “Посмішка ЮА” за підтримки Гуманітарного фонду для України.
Комунікаційний/-на менеджер/-ка буде надавати послуги з організації та супроводу процесів та залучення громадської підтримки до проведення активностей, популяризації заходів організації на рівні громади міста, області, країни;
- забезпечення рівного доступу до інформації в рамках діяльності організації, привернення уваги, формування довіри до експертності організації та її діяльності;
- допомога в розвитку та підтримці тісної співпраці із ЗМІ, а також партнерами та організаціями, підтримка яких є важливою для досягнення цілей адвокації та комунікації в рамках роботи організації;
- розробка та оновлення списків контактів/базу даних релевантних блогерів, лідерів думок і партнерів;
- підготовка до візитів високого рівня із залученням представників іноземних урядів, українського уряду, керівників громад та установ, грантоотримувачів та технічного персоналу (за необхідності) з метою інформування діяльність проекту та організації й поширення відповідних меседжів;
- підготовка довідкової інформації та рекламних матеріалів для брифінгів і візитів ЗМІ, донорів, представників національних комітетів та інших груп із особливими інтересами: завдання включає підготовку інформаційних матеріалів (наприклад, прес-релізів, підсумків програм, інформаційних бюлетенів по країнах і медіа-комплектів), а також допомогу в плануванні, матеріально-технічному забезпеченні та адміністративних заходах;
- забезпечення узгодженості та якості комунікаційних матеріалів та їх відповідність гуманітарним принципам;
- написання контенту та допомога новим залученим фахівцям у зборі відомостей і підготовці якісних тематичних матеріалів для цільової аудиторії на цифрових платформах та друкованих матеріалах;
- виконання деяких із ключових обов’язків зі звітності, зовнішніх комунікацій і забезпечення якості;
- узгодження меседжів у межах роботи організації, діяльності з партнерами та субгрантерами;
- керування розробкою цікавих та ефективних комунікаційних та медіа матеріалів для соціальних та традиційних медіа каналів, таких як прес-релізи, історії успіху, пости в соціальних мережах тощо;
- надання вхідних даних і інструкцій графічному дизайнеру для публікацій та підготовки матеріалів, коректорська підтримка та координація відповідного цифрового контенту, зокрема інфографіки;
- ведення та збереження комунікаційних матеріалів/бібліотек ФПСУ: відео, фото, звіти тощо.
Локація: Запоріжжя або віддалено
Вимоги до виконавців:
- ступінь бакалавра з комунікацій, журналістики, зв’язків з громадськістю, міжнародних відносин, соціальних наук, гендерних досліджень, лінгвістики або суміжних галузей;
- мінімум 2 роки прогресивного досвіду в комунікаціях та/або звʼязках з громадськістю, адвокації та журналістиці (друкованих та радіомовних ЗМІ або інтерактивних цифрових медіа);
- знання передумов/ або розуміння особливостей роботи в умовах з надзвичайними ситуаціями (перевага надається досвіду реалізації стратегічних комунікацій, які охоплюють чутливі, нестабільні та постраждалі від конфліктів держави);
- досвід у розробці, проведенні та моніторингу комунікацій, впровадження адвокаційних кампаній та проведення заходів з підвищення обізнаності (досвід роботи з соціальними темами буде перевагою);
- тверде розуміння гуманітарних принципів, гендерної рівності, підходів для забезпечення рівного доступу до освіти, розширення прав і можливостей жінок, дітей та уразливих груп населення буде перевагою;
- підтверджений досвід роботи у програмах, пов’язаних із стратегічними комунікаціями, ЗМІ, роботою з громадськістю або комунікацій, спрямованих на зміну поведінки, бажано в Україні;
- нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм (Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації).
Спеціальні знання та навички:
- вільне володіння усною та письмовою українською мовою, високий рівень граматики української мови;
- впевнене володіння англійською мовою;
- відмінні навички копірайтингу та редагування, доведена здатність ефективно подавати інформацію (як за змістом, так і за форматом) різноманітній аудиторії;
- глибоке знання платформ соціальних медіа (Facebook, Instagram, Telegram та досвід роботи в соціальних мережах). Глибоке знання платформ linkedin та Twitter буде перевагою вміння налаштувати аккаунт, залучати аудиторію;
- впевнений досвід роботи зі ЗМІ (підтверджено успішними спільними проектами та розгалуженою мережею робочих контактів із ключовими ЗМІ, лідерами думок);
– бажано добре знання візуального дизайну та розуміння розробки макетів інформаційних матеріалів;
– чутливість до різних аудиторій та вміння приймати правильні рішення щодо змісту меседжів.
– здатність обробляти та інтерпретувати складну інформацію та перетворювати складні концепції на легкі для розуміння та переконливі тексти/повідомлення.
Особисті якості, необхідні для даної Ролі:
- цілеспрямованість на досягнення результатів, відповідальність та самоорганізації, вміння проявляти ініціативу та працювати на результат. Вміння мислити аналітично та стратегічно, оцінюючи ризики;
- вміння успішно та ефективно спілкуватися із зацікавленими сторонами в широкому діапазоні функцій і професійних сферах (колегами, з громадськістю, партнерськими організаціями, виборними посадовими особами та донорами та субгрантерами);
- підтверджені навички нетворкінгу, координації в команді, організаторські та комунікаційні навички;
- розділяти цінності та місію організації, проявляти відданість;
- приймати культурне розмаїття та мати нульову толерантність до будь-яких проявів насильства;
- здатність працювати в умовах дефіциту часу з різноманітними командами;
- вміння швидко оцінювати ситуацію та розробляти відповідні стратегії комунікацій.
- навички усного та письмового спілкування, електронного листування; продемонстровані вміння та навички виступу перед невеликими групами;
- навички ефективного лідерства, наставництва, а також вирішення конфліктів;
Вид співпраці: Повна зайнятість гнучкий графік, можливі відрядження.
Пропозиція має містити:
резюме, в якому вказано досвід вказаний в вимогах.
Пропозиції необхідно надіслати до 25.08.2023 на електронну адресу [email protected] з приміткою у темі листа «Комунікаційний/-на менеджер/-ка»
*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подачі резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій.
**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.