Консультанти(-ки) для підтримки громад у Сумах та Харківській області (короткострокові, національні) / Consultants for Support to Hromadas in Sumy and Kharkiv region (STTA, national)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PFRU

Vacancy вакансія dfrfycsz(1)
Консультанти(-ки) для підтримки громад у Сумах та Харківській області (короткострокові, національні) / Consultants for Support to Hromadas in Sumy and Kharkiv region (STTA, national)

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) — це багаторічна донорська програма, координатором якої є Міністерство закордонних справ і справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), та яка реалізується у співпраці з урядом України.

 Метою ФПСУ є створення кращих умов для розвитку України та  створення інклюзивного національного відновлення у контексті російської агресії у партнерстві з громадянським суспільством і приватним сектором.

 ФПСУ, а саме його проект “Відродження”, реалізовує підпроєкт «Партисипація та надання послуг» з червня по грудень 2023 року. В рамках цього підпроєкту ФПСУ впроваджує програмні заходи спрямовані на підвищення спроможності громад, а саме:

 1.Підтримка у сфері партисипативного надання послуг:

  •  Надання підтримки місцевим органам влади у напрямку співпраці з бізнесом та іншими стейкхолдерами для визначення економічних та інших потреб розвитку на місцях;
  • Підтримка надання послуг, які відповідають соціально-економічним потребам мешканців громади.

 2.Підтримка із розвитку навичок:

  •  Підтримка місцевих органів влади у визначенні, подачі заявок, управлінні та залученні фінансування для середньо- та/або довгострокових проєктів із соціально-економічного відновлення.

 3.Підтримка місцевих партнерів із реалізацією нагальних потреб, у тому числі закупівлі у натуральній формі (англ. in-kind):   

  •  Підтримка місцевих органів влади, бізнесів та бізнес-асоціацій у розробці та впровадженні процедур закупівель.

 Враховуючи це, ФПСУ шукає кількох консультантів, які працюватимуть з представниками місцевої влади (у вибраних громадах) у Сумській (Тростянець та Охтирка) та Харківській (Чугуїв та Чкаловське) областях.

 Обов’язки: 

 1.Підтримка у сфері партисипативного надання послуг:

  •  Використовуючи партисипативний підхід, організувати зустрічі та консультації з представниками місцевої влади та суб’єктами господарювання для визначення їхніх планів та потреб щодо соціально-економічного відновлення; 
  • Розвивати мережу стейкхолдерів на рівні громади та області; 
  • Визначити «больові точки» в громадах, які впливають на місцеве соціально-економічне відновлення, використовуючи доступні дані та інформацію від місцевої влади; 
  • Здійснити аналіз існуючих планів, політик, оновлень і розвитку у соціально-економічній сфері в цільових громадах і областях;
  • Співпрацювати з місцевою владою та бізнесом для розробки рішень, використовуючи партисипативний підхід; 
  • Розробити пропозиції правових та політичних рішень для покращення надання послуг у співпраці з місцевою владою та економічними суб’єктами; 
  • Обмін знаннями з проєктом “Відродження” та іншими проєктами для розвитку майбутньої програмної діяльності; 
  • Виконувати інші завдання на вимогу проєктної команди “Відродження”. 

 2.Підтримка з розвитку навичок:

  •  Провести аналіз та визначити прогалину в компетенціях на рівні місцевого самоврядування щодо фінансування та можливостей соціально-економічного відновлення; 
  • Проаналізувати різні механізми фінансування, доступні громадам на центральному та регіональному рівнях; 
  • Розробити навчальні програми для представників місцевої влади (у вибраних громадах) з необхідних тем (наприклад, управління проєктами та/або написання грантів та/або гендерна рівність та соціальна інклюзія та/або соціальна згуртованість та/або управління конфліктами тощо); 
  • Представляти ФПСУ на зустрічах з представниками центральної та місцевої влади та неурядовими партнерами; 
  • Розвивати мережу стейкхолдерів на центральному та місцевому рівнях;
  • Обмін знаннями з проектом “Відродження” та іншими проєктами для розвитку майбутньої програмної діяльності ФПСУ; 
  • Виконувати інші завдання на вимогу керівника під-проекту “Партисипація та надання послуг”.

 3.Підтримка місцевих партнерів із реалізацією нагальних потреб, у тому числі закупівлі у натуральній формі (англ. in-kind):   

  •   Підтримувати розробку та виконання плану закупівель та моніторити закупівельний процес;
  • Координувати активності проєктних закупівель, оновлюючи план закупівель та планувати процеси закупівель на місцях;
  • За необхідності, брати участь у визначенні потреб розвитку потенціалу партнерів на місцях; 
  • Розробити структуру для оцінки потреб місцевої влади та місцевих бізнес асоціацій у спроможності здійснювати закупівлі; 
  • Підтримувати процес закупівель, що включає: (і) процес підготовки закупівельної документації для закупівлі товарів та послуг; (іі) створювати запити на виявлення зацікавленості, тендерні документи, пропозиції, звіти про оцінку, контракти та інші документи, які пов’язані із закупівлею товарів, послуг та роботи консультантів; (ііі) перевіряти відповідність закупівельних процедур керівним положенням із закупівель ФПСУ. 

 Необхідні навички та кваліфікації:

  •  Ступінь бакалавра, бажано у сфері державного управління, економіки, політології, права чи суміжної галузі.
  • Щонайменше п’ять (5) років підтвердженого досвіду роботи в державному чи приватному секторі у сферах, пов’язаних із місцевим управлінням, децентралізацією, соціально-економічними реформами чи управлінням.
  • Підтверджений досвід проведення стратегічних сесій і тренінгів в таких сферах: планування політики та/або управління проєктами та/або написання грантів та/або інклюзія та соціальна згуртованість та/або вирішення конфліктів.
  • Розуміння питань ґендерної рівності та соціальної інтеграції та того, як вони мають інтегруватись у процес відновлення.
  • Розуміння місцевого, регіонального та національного політичного контексту. Перевага надається кандидатам зі знанням Сумської та Харківської областей.
  • Знання ключових стейкхолдерів як на місцевому, так і на центральному рівнях (уряд, громадянське суспільство, приватний сектор тощо).
  • Відмінні комунікаційні, управлінські та адміністративні навички.
  • Бажано досвід роботи з донорськими проєктами.
  • Вільне володіння українською та англійською мовами.

 Звітування: Керівнику підпроєкту – «Партисипація та надання послуг»; 

Тривалість залучення: часткова, серпень-грудень 2023 року;

Розташування: кандидат/ка повинен/на проживати в Україні або бути готовим/ою приїхати в Україну. Передбачаються регулярні поїздки до Харківської (Чугуїв та Чкаловське) та Сумської (Тростянець та Охтирка) областей. 

Інструкції щодо подання резюме:

Подавайтеся за допомогою цього посилання до 12 жовтня 2023 р. Для позицій, де англійська мова є обов’язковою, бажано (але не обов’язково) надсилати резюме на англійській мові. Закликаємо подавати заявки людям з обмеженими можливостями. Заявки розглядатимуться на постійній основі. Без запитань по телефону, будь ласка. Кімонікс зв’яжеться з фіналістами.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca

Кімонікс – це роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам, і у якого немає дискримінації за расою, кольором шкіри, віросповіданням, статтю, національністю, політичними переконаннями, сексуальною орієнтацією, гендерною ідентичністю, сімейним статусом, інвалідністю, генетичною інформацією, віком, членством у професійних організаціях або за іншими факторами, не пов’язаних із виконанням професійних обов’язків.

  Summary:  

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine.   

  The PFRU’s aim is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalisation in the context of Russia’s aggression.

PFRU and namely its Revitalise Project will be implementing the ‘participation and delivery’ sub-project till December 2023. Within this sub-project, the PFRU will implement project activities aimed at increasing hromadas’ capacities to:

1.Support participatory service delivery.

  • Support local government to work with businesses and other actors to identify economic and other related needs within their territory.
  • Support with delivery of services that respond to the socio-economic needs of their constituents.

 2.Support on skills development

  • Support local government to identify, apply for, manage and absorb funding around medium and/or long-term socio-economic recovery.

 3.Support local partners with direct needs, inc. procurement of in-kind assistance

  • Support local authorities, local businesses and business associations with development and implementation of procurement procedures.

 Given this, PFRU is looking for a pool of consultants who will work with local government and business representatives (in selected hromadas). The targeted hromadas are in Sumy (Okhtyrka and Trostyanets) and Kharkiv (Chkalivske and Chuhuiv) regions.   

 Responsibilities:

 1.Support participatory service delivery

  •  Using a participatory approach, organise meetings and consultations with local government representatives and economic actors to identify their plans and needs in terms of socio-economic recovery;
  • Develop strong stakeholder networks at the hromada and oblast levels;
  • Identify ‘pain points’ in hromadas which are impacting local socio-economic recovery, drawing on available research and data from local government;
  • Analyse existing plans, policies, updates and developments in the socio-economic sphere in targeted hromadas and oblasts
  • Work with local authorities and businesses to develop solutions to issues identified, using a participatory approach where possible;
  • Develop legal and policy solutions to improve service delivery, working closely with local government and economic actors;
  • Share learning with Revitalise and other projects for future programming;
  • Perform other tasks as requested by the Revitalise Project Management team.

2.Support on skills development

  •  Conduct analysis and identify skills gap at the local government level with regard to financing and socio-economic recovery capabilities;
  • Analyse the different funding mechanisms available to hromadas at the central and regional levels;
  • Design and develop training programmes for the local government representatives (in the selected hromadas) on needed topics (e.g. project management and/or grant writing and/or GESI and/or social cohesion and/or conflict management etc.);
  • Represent PFRU in working level communication with central and local government representatives and non-government partners;
  • Develop network of stakeholders at the central and local levels;
  • Share learning with Revitalise and other projects to inform future programming;
  • Perform other tasks as requested by the Project Lead – ‘participation and delivery’.

3.Support local partners with direct needs, inc. procurement of in-kind assistance

  •  Support development and implementation of the procurement plan, and monitor procurement processes;
  • Coordinate project procurement activities by updating led procurement plans and planning procurement actions in the field;
  • When necessary, engage in fieldwork to identify capacity development needs of local partners; 
  • Develop a framework for assessing the capacity needs of local authorities and local business associations related to procurement;
  • Support procurement actions, including: (i) process of preparation of procurement document for the process of procurement of goods and services; (ii) request for expressions of interest, bidding documents, proposals, evaluation reports, contracts, and other documents concerning procurement of goods, works, and consultants’ services (iii) verify that all procurement procedures are in strict conformity with the procurement provisions of the PFRU’s Procurement Guidelines.

 Required Skills and Qualifications:

  •  Bachelor’s degree required, advanced degree preferred in public administration, economics, political science, law or a similar field. 
  • At least five (5) years of demonstrated experience in a public or private sector in areas related to local governance, decentralisation, socio-economic reform or management.
  • Demonstrated experience in delivering strategic sessions and trainings in relevant areas, such as policy planning and/or project management and/or grant writing and/or inclusion and social cohesion and/or conflict resolution.
  • Understanding gender equality and social inclusion issues and how these should fit into the recovery process.
  • Understanding of local, regional, and national political context. Candidates with knowledge of Sumy and Kharkiv oblasts preferred. 
  • Knowledge of key actors and stakeholders, both at the local and central levels (government, civil society, private sector etc.). 
  • Excellent communication, management, and administrative skills.
  • Experience of working with donor-funded projects preferred. 
  • Fluent Ukrainian and English required. 

Reports to: Project Lead – ‘participation and delivery’

Duration of Assignment: Part-time August – December 2023

Location of Assignment: the candidate should be based in or willing to travel to Ukraine. Regular trips to Kharkiv (Chkalivske and Chuhuiv) and Sumy (Okhtyrka and Trostyanets)  regions will be required. 

Application Details 

Apply using the following link by October 12, 2023. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). We encourage to apply people with disabilities. Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.

 https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca

Chemonics is an equal opportunity employer and does not discriminate in its selection and employment practices on the basis of race, colour, religion, sex, national origin, political affiliation, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, genetic information, age, membership in an employee organization, or other non-merit factors. 


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка, консультант/ка

Фахівець/чиня проекту

Експерти/ки для проєкту у сфері соціальної політики

Фахівець\чиня відділу цивільного захисту

Менеджер/ка з комунікацій

Менеджер/ка проєкту