Тендер на надання послуг розміщення матеріалів у медіа аутлеті

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-ntylth1
Тендер на надання послуг розміщення матеріалів у медіа аутлеті

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг розміщення матеріалів у медіа аутлеті в межах проєкту «Реалізація конкретних комунікаційних заходів проєкту в рамках Комунікаційної кампанії ЄІБ в Україні», що фінансується Європейським інвестиційним банком через ECORYS Polska Sp. z o.o.

МЕТА: вибір постачальників послуг з розміщення матеріалів у медіа аутлеті впродовж серпня-вересня 2023 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги зі створення брендованої лендингової сторінки на сайті медіа та розміщення на ній 4 статей. Детальні параметри тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи; приклади робіт. 
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 20 серпня 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_розміщення матеріалів в медіа». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері проведення соціологічних досліджень.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Ольги Бобровської за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю меблів

Конкурс на закупівлю обладнання для навчання

Конкурс на закупівлю звукового обладнання

Конкурс на закупівлю 3D принтерів

Закупівля послуг із організації заходу «Майстерня DOBRE Tourism Reboot Workshop: можливості для економічного відновлення і розвитку громад партнерів Програми USAID DOBRE» 17-19 грудня, 2024 р.

Конкурсу на закупівлю обладнання для спорту