Тендер на організацію послуг з надання канцтоварів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ГО "Дуїт"

prostirtender tender 1 (10)
Тендер на організацію послуг з надання канцтоварів

Термін подачі тендерних пропозицій

Четвер, 25 серпня 2023

Адреса

м. Дніпро Дніпропетровська область

Максимальна сума тендеру (грн) – 33 300 грн

__________________________________________________________________________

Види послуг

Організація послуг з надання канцтоварів

Опис

Громадська організація «Дуїт» оголошує тендер з відбору постачальника канцтоварів в межах проєкту «Створення та розвиток Обласного молодіжного центру Дніпропетровської області на базі молодіжної громадської організації», який відбудуться протягом червня 2023 – грудня 2023 року у м. Дніпро Дніпропетровської області.

Проєкт впроваджується ГО «Дуїт» у рамках проєкту ПРООН “Підтримка громадянського суспільства та молоді”, що реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії. 

Опис очікуваних послуг:

Доставлення канцелярських товарів та витратних матеріалів для офісу у місті Дніпр протягом липня – грудня 2023 року. Детальна специфікація з уточненням кількості необхідних товарів:

 

Ручки і олівці:

Ручки: 100 штук різних типів (шарикові, гелеві, гелево-шарикові, роликові тощо).

Олівці: 30 штук (графітні олівці HB, 2B, 4B, кольорові олівці).

 

Блокноти і паперові товари:

Блокноти: 100 штук різних розмірів (А5, А6).

Нотатки: 1000 штук (малих самоклеючих).

 

Папір і друкована продукція:

Принтерний папір: 20 пачок (стандартний розмір А4).

Кольоровий папір: 10 пачок (стандартний розмір А4).

Листи фліпчарту: 100 штук.

Папір щільний А4 250г/м2 100 листів CRYSTAL Картон / Ватман для принтера: 4 пачки 

 

Клей та скотч:

Скотч малярний: 3 рулони.

 

Офісні скріпки і зажими:

Офісні скріпки: 200 штук (різних розмірів).

Скоби: 10 пач.

Інше:

Комплект чорнила ColorWay Canon PG-445/CL-446 (4х100мл) BK/С/M/Y (CW-CW445/CW446SET01) – 1 комплект

Плівка для ламінацій A4 (216х303) 70 мкм: 4 пачки 

 

Загалом, це перелік необхідних офісних товарів з визначеною кількістю для продуктивної роботи в офісному середовищі. Кількість товарів може бути змінена в залежності від розміру команди та їх потреб.

 

Оцінювання пропозицій відбуватиметься за такими критеріями:

  1. Можливість вибору канцтоварів на сайті та/або каталозі (де зазначено зображення товару, короткий опис та актуальна вартість).
  2. Вартість товарів (враховуючи доставку) 
  3. Наявність підтверджуючих документів і КВЕД

Повний пакет документів повинен містити:

  1. Заповнена форма
  2. Реєстраційні документи ФОП або юридичної особи.

Для юридичної особи прохання надати наступні скан-копії:

Довідку про реєстрацію платника податків.

Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:

Свідоцтва про реєстрацію у державного реєстратора.

Свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець – платник єдиного податку).

Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному вигляді на адресу: [email protected] (з темою «Організація послуг з надання канцтоварів»).

Термін подачі: 25 серпня 2023 року . Заявки, надані пізніше, розглядатися не будуть.

Контактна інформація:

Кобцев Сергій,
Виконавчий директор
Моб. тел.: +380 66 602 79 24
E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Відбір надавача послуг із проживання, харчування та оренди конференц-залу для проведення заходу

Відкритий конкурс на закупівлю закупівлю меблів, комп’ютерної техніки та офісного обладнання

Відкритий тендер на комплектацію та оснащення місць тимчасового перебування громадян (вікна, двері, меблі, техніка, тощо)

Тендер на послуги розробки системи фінансової стійкості та фандрейзингу

Тендер на закупівлю послуг з розробки та впровадження ефективної системи моніторингу та оцінки

Тендер на закупівлю послуг з оптимізації сайту