Конкурс на надання логістичних послуг учасникам 5-ти денного молодіжного обміну
ЗАВЕРШЕНО
Технічне завдання
Назва послуги: логістичні послуги з організації проживання, приміщення для навчальної частини, страхування, харчування, відшкодування вартості проїзду, та перевезення учасників між локаціями обмінного візиту до Роганської громади Харківської області області з 04 по 08 вересня 2023 року в рамках проекту ВідНОВА:UA за фінансової підтримки ПРООН.
Програма здійснюється Міністерством молоді та спорту України, Державною установою «Всеукраїнський молодіжний центр» та громадською організацією «Центр політичних студій та аналітики «Ейдос» у рамках проєктів ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді» та «Сприяння безпеці людини в Україні через реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною» за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та Уряду Японії відповідно.
Вимоги до надання послуг:
Завдання 1. Організувати проживання в номерах 30 учасників обмінного візиту в Роганській громаді Харківської області.
Двомісне – чи тримісне поселення на роздільних ліжках для 30 учасників з 04 по 08 вересня 2023 року (5 ночей). Всі номери повинні знаходитись в одній будівлі. Рівень «стандарт». Перевагою буде, якщо сніданок включено у вартість номера.
04 вересня поселення учасників, 09.09.2023 в обід виселення учасників (в залежності від часу прибуття та виїзду учасників)
Цілодобовий доступ до укриття на випадок повітряної тривоги на території готелю. Також просимо додатково повідомити, на якій відстані від локації зосереджені державні установи, адміністративні будівлі, об’єкти критичної інфраструктури, військові частини чи аеродроми.
Розрахунок безготівковий. Не працюємо з банками, які знаходяться під санкціями.
Завдання 2. Організувати харчування (5 сніданків, 5 обідів, 5 вечерь та 10 кав перерв) для 30 учасників обмінного візиту з 04 по 08 вересня 2023 року.
2.1. Місце надання послуги: м. Харків Харківської області.
2.2. Зручне розташування та наявність в будівлі або поблизу укриття.
2.3. Харчування учасників заходу повинно повністю відповідати вимогам санітарного законодавства та нормам харчування.
2.4. Меню повинно бути різноманітним та відповідати сезону. Також в меню необхідно передбачити можливість вегетаріанського меню.
2.5. Персонал, який залучається безпосередньо до приготування їжі, повинен мати медичні книжки з результатами проходження періодичних профілактичних медичних оглядів, та інші необхідні документи, в т.ч. і документи про відповідну професійну освіту оформлені у відповідності до діючого законодавства.
2.6. Продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх якість та безпечність, та відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів. Під час надання кейтерингових послуг виконавець несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання, згідно норм чинного законодавства України. Перевагою буде, якщо сніданок включено у вартість номера.
Завдання 3. Організувати відшкодування вартості проїзду 30 учасників обмінного візиту Компенсація проїзних квитків учасникам заходу та у зворотному напрямку за умови надання будь-якого ідентифікаційного документу (паспорт, водійські права, службове посвідчення, тощо). Компенсація проїзду відбувається по квитках на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус / маршрутку. Відшкодування проводиться по тих квитках, що будуть надані учасниками і учасницями. Авансування зворотних квитків не допускається.
Завдання 4. Застрахувати 30 учасників обмінного візиту від нещасних випадків на час проведення обміну
Завдання 5. Забезпечити транспортування учасників під час проведення обміну.
5.1 Перевізник повинен мати всі підтверджуючі документи на здійснювану діяльність, в т.ч. ліцензію на здійснення пасажирських перевезень
5.2 Перевезення учасників повинно здійснюватися транспортом в нормальному технічному стані.
5.3 Кількість поїздок не менше 15-ти. Загальний кілометраж 700 км.
Завдання 6. Забезпечити оренду приміщення для проведення навчальної частини для учасників обміну.
6.1 Приміщення для навчальної частини повинно мати укриття, або знаходитися в безпечному місці.
6.2 Наявність проєктору і екрану стане перевагою.
6.3 Наявність можливості організувати кава брейки для учасників буде перевагою.
Перелік документів для участі у тендері:
Комерційна пропозиція, що включає в т.ч. меню на обід, вечері та кави-перерви, вартість логістичних послуг
Реєстраційні документи
2.1. Для юридичних осіб:
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань;
- копія Статуту
2.2. Для фізичних осіб-підприємців:
- копія виписки про реєстрацію у державного реєстратора із зазначенням видів діяльності;
- копія свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець – платник єдиного податку);
- копія квитанції про сплату податкових авансових платежів (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування);
- копія документа, який підтверджує те, що ФОП, якому замовляються послуги, має право займатися таким видом діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування).
Інші документи (на власний розсуд) на підтвердження володіння предметом закупівлі
Надання тендерних пропозицій – до 29 серпня 2023 включно
Пропозиції з комплектом документів необхідно надсилати на e-mail: [email protected] з темою листів «Конкурс на надання логістичних послуг в Роганській громаді Харківської області».