Тендер на закупівлю інвентарю для фітнесу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
MedLeaders

тендер-tender-ntylth1
Тендер на закупівлю інвентарю для фітнесу

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «Асоціація працівників системи охорони здоров’я України «Медичні лідери» оголошує закупівлю інвентарю для фітнесу (код: ДК 021:2015:37440000-4).

Метою закупівлі є вибір виробника/постачальника інвентарю для фітнесу, із доставкою та установкою даного обладнання у КНП «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради (адреса: вул. Лохвицька, 1, м. Гадяч, Полтавська область, 37300).

Предметом закупівлі є поставка інвентарю для фітнесу, а саме:

  • Реабілітаційна бігова доріжка з поручнями;
  • Тренажер для активного та пасивного застосування, для верхніх та нижніх кінцівок.

Термін реалізації поставки та установки обладнання – до 17.09.2023.

Оплата послуг – бажана післяплата за місцем відвантаження або внесення мінімальної передплати, виключно за безготівковим розрахунком. Деталі обговорюються під час заключення Договору.

Для участі у тендері, необхідно підготувати та направити наступний пакет документів:

  1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 1
  2. Цінова пропозиція Додаток 2
  • валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня;
  • ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України та вартість логістичних витрат і установки обладнання.
  1. Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
  • для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору з додатками.
  1. Повний пакет реєстраційних документів, а саме:
  • копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання для фізичних осіб-підприємців;
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
  • документ, що підтверджує право підпису;
  • для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
  • для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку;

Учасники тендеру: Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем третьої групи оподаткування (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД), зареєстрованою відповідно до законодавства України.

Проєкт договору для ознайомлення.

Ваша пропозиція має бути надіслана на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 04 вересня 2023 р.

У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 30 серпня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту

Закупівля послуг менеджер/ки з моніторингу та оцінки