Медіа асистент/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

Vacancy вакансія dfrfycsz(7)
Медіа асистент/ка

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг  медіа асистента/ки

Дата оголошення про тендер:  30 серпня 2023 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 12 вересня 2023 року 

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00  13 вересня 2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Деталізація послуг, які надає підрядник:

  1. регулярне написання невеликих текстів про проєктні активності (роздачі гуманітарної допомоги, вебінари, тренінги, зустрічі в регіонах);
  2. комунікація з регіональними координаторками і координаторами для отримання інформації про проєктні активності в регіонах;
  3. робота з папками на Google диску: пошук і зведення інформації, оновлення файлів, аналіз звітних даних для написання постів;
  4. затвердження інформаційних матеріалів з донором і партнерами, внесення правок;
  5. робота з літредакторами і перекладачами фонду;
  6. розшифровка аудіозаписів з інтерв’ю до 15хв;
  7. асистування під час планування та реалізації інформаційних кампаній і збір даних (посилання, логотипи, імена і назви організацій);
  8. комунікації з підрядниками, які займаються комунікаційними активностями для проєкту;
  9. медіа моніторинг згадок про проєкт в соцмережах і зовнішніх ЗМІ;
  10. написання і розсилка фолоуапів за результатами нарад з командою фонду і підрядниками;
  11. моніторинг процесу макетування інфографік, буклетів та інших інформаційних матеріалів;
  12. друку і розповсюдження друкованих інформаційних матеріалів.

Вимоги до кваліфікації підрядника:

  1. освіта – ступінь бакалавра чи магістра
  2. релевантний досвід від 1 року;
  3. досвід роботи у сфері НГО буде перевагою; 

Умови:

Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якому буде детально викладено умови співпраці. 

Вимоги до підрядника – учасника тендеру: 

  1. Обов’язкова реєстрація фізичною особою-підприємцем 3 групи, без ПДВ.
  2. Наявність відповідних КВЕДів.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Резюме.

У разі відсутності реєстрації фізичної особи-підприємця, учасник  надає організатору наступні документи:

  1. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (вказавши в п4., що “Готовий/а зареєструвати ФОП”);
  2. Резюме.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій: 

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;

Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59  12 вересня 2023 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою «Відкриті торги: послуги медіа асистента/ки», на адресу: procurementsss@radnyk.org.

Тендерна процедура: 

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та відповідатиме професійному досвіду та компетенціям.
  • Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Teams/Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.

Додаткові застереження: 

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості

БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.

Запитання  щодо  тендеру  можна  надсилати  в  електронному  вигляді  за  ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 12 вересня 2023 року.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс пропозицій на надання послуг тьютора/ки освітнього центру у місто Апостолове Дніпропетровської області

Менеджер/ка з навчання та розвитку команди Фонду

Координатор/ка проєкту

Вакансія: Technical Construction Advisor

Керівник/ця відділу гуманітарної дипломатії

Фахівець/чиня Департаменту стратегічного партнерства та міжнародних відносин