Молодший(-а) фахівець(-чиня) соціально-правового захисту/Protection assistant (GBV)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.

Наразі ДРБ шукає Молодшого фахівця з соціально-правового захисту в сфері протидії гендерно-зумовленому насильству (ГЗН) для своєї діяльності в м. Чернігів.

Ця посада підпорядковуватиметься керівникові команди соціально-правового захисту в сфері протидії гендерно-зумовленому насильству (ГЗН).

Загальна мета ролі:

Під наглядом керівника команди соціально-правового захисту, молодший фахівець соціально-правового захисту (ГЗН) підтримуватиме заходи із запобігання та реагування на насильство щодо жінок і дівчат у м. Чернігів. Молодший фахівець соціально-правового захисту (ГЗН) відповідатиме за надання послуг в рамках управління справами жінок і дівчат, які постраждали від насильства. Управління справами (кейс-менеджмент) – це структурований метод надання емоційної підтримки та підтримки доступу людей до послуг. Молодший фахівець соціально-правового захисту тісно співпрацюватиме з громадами, службами охорони здоров’я, жіночими мережами, державними службами та іншими організаціями, щоб обмінюватися інформацією про доступні послуги та способи запобігання насильству щодо жінок і дівчат.

Ми заохочуємо подавати заявку і тих кандидатів, які не мають досвіду роботи з жінками та дівчатами, що постраждали від насильства, але які цікавляться цією сферою – вони пройдуть робоче навчання.

Основні обов’язки:

Під наглядом керівника команди соціально-правового захисту (ГЗН) молодший фахівець соціально-правового захисту (ГЗН) буде:

  • Надавати жінкам і дівчатам, які постраждали від насильства, послуги в рамках управління справами ГЗН відповідно до віку потерпілих, включаючи оцінку їхніх потреб; базове консультування; підтримку в розробці та реалізації плану догляду; підтримка розробки та реалізації плану безпеки; та підтримка доступу до додаткових послуг відповідно до побажань клієнтів.
  • Заповнювати та забезпечувати безпечне зберігання документації з управління справами, включаючи заповнення форм прийому, форм перенаправлення та супровід справи.
  • Надавати безпечні перенаправлення до медичних, юридичних, психологічних та інших служб, якщо це необхідно, і надавати послуги супроводу, коли це потрібно.
  • Фасилітувати та підтримувати заходи з психосоціальної підтримки жінок і дівчат.
  • За потреби брати участь у нарадах із розгляду справ.
  • Проводити інформаційно-просвітницькі заходи (включаючи заходи з підвищення обізнаності та розвитку потенціалу) з громадами в безпечних і відповідних місцях.
  • Підтримувати роботу з оцінювання для розуміння потреб жінок і дівчат, якщо це необхідно, включаючи проведення консультацій з жінками та дівчатами та проведення інтерв’ю зі стейкхолдерами.
  • Готувати звіти про якість та документацію щодо діяльності та забезпечувати їхнє своєчасне подання керівнику команди для перегляду та внутрішнього обміну інформацією.
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені керівником команди та/або менеджером, пов’язані з досягненням цілей соціально-правового захисту.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Відданість гендерній рівності та зацікавленість у роботі з попередження та реагування на насильство щодо жінок і дівчат.
  • Обізнаність у питаннях захисту жінок або прав жінок, таких як програми розширення можливостей, репродуктивного здоров’я, консультування тощо, є бажаною, але не обов’язковою.
  • Комфорт у спілкуванні на делікатні теми та роботі з людьми, які потрапили в біду.
  • Розвинені комунікативні навички, як усні, так і письмові.
  • Досвід роботи з пакетами Microsoft, включаючи Powerpoint і Teams, є бажаним.
  • Знання англійської мови є бажаним, але не обов’язковим.
  • Знання української мови.

Необхідна освіта:
Необхідна повна середня освіта або відповідний рівень досвіду. Вища освіта буде перевагою. 

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ

  • Прагнення до досконалості: бути зосередженим на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучати всі потрібні сторони і заохочувати зворотній зв’язок. 
  • Готовність до лідерства: брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Спілкування: слухати та говорити ефективно та чесно. 
  • Демонстрація моральних принципів: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: безстроковий контракт з можливістю продовження за наявності фінансування
  • Дислокація робочого місця: Чернігів
  • Дата початку: Якнайшвидше
    Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169108&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 8 жовтня 2023р.


Останні публікації цього розділу:

Старший експерт / Старша експертка з просторового планування та стратегічного розвитку на місцевому рівні

Соціальний(на) працівник(ця) м. Львів

Консультант(ка) з регіональної координації ЛГБТІК+ в м. Львів

Адміністратор(ка) прихистку у м. Львів

Фахівець/фахівчиня з моніторингу та оцінки даних / Monitoring, Evaluation, Accountability & Learning Officer

Фасилітаторка/фасилітатор для стратегічної сесії Fight For Right