Керівник(-ця) групи соціально-правового захисту/Protection Team Leader (GBV)
ЗАВЕРШЕНО
Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.
Наразі ДРБ шукає Керівника групи з соціально-правового захисту в сфері протидії гендерно-зумовленому насильству (ГЗН) для своєї діяльності в м. Чернігів.
Ця посада підпорядковуватиметься менеджеру соціально-правового захисту.
Загальна мета ролі:
Під керівництвом менеджера соціально-правового захисту, керівник групи соціально-правового захисту (ГЗН) контролюватиме здійснення заходів із запобігання та реагування на насильство щодо жінок і дівчат. Він/вона відповідатиме за управління та нагляд за командою з протидії ГЗН, здійснюватиме керівництво та надаватиме підтримку команді, забезпечуючи, щоб її співробітники володіли навичками та ресурсами, необхідними для надання ефективної допомоги, орієнтованої на постраждалих. Він/вона також відповідатиме за те, щоб програма протидії ГЗН узгоджувалася з іншими заходами із соціально-правового захисту. Він/вона братиме участь у координаційних зустрічах та представлятиме ДРБ на відповідних форумах. Він/вона базуватиметься в офісі ДРБ в Чернігові, здійснюватиме польову діяльність у Чернігівській області.
Ми заохочуємо подавати заявку і тих кандидатів, які не мають досвіду роботи з жінками та дівчатами, що постраждали від насильства, але які цікавляться цією сферою – вони пройдуть робоче навчання.
Основні обов’язки:
Під наглядом менеджера соціально-правового захисту керівник групи соціально-правового захисту (ГЗН) буде:
- Здійснювати управління та нагляд за впровадженням заходів із запобігання та реагування на насильство щодо жінок і дівчат, включаючи планування, моніторинг та оцінку. Розробляти робочі плани, забезпечувати якісне програмування та керувати програмними бюджетами та ресурсами.
- Здійснювати контроль та управління командою з протидії ГЗН, надаючи вказівки та підтримку, фасилітуючи зустрічі команди, проводячи перевірки ефективності.
- Здійснювати нагляд і контроль за діяльністю з управління справами, яку здійснюють молодші фахівці з протидії ГЗН, відповідно до вказівок. Управління справами (кейс-менеджмент) – це структурований метод підтримки жінок і дівчат, які постраждали від насильства, що включає емоційну підтримку та допомогу в отриманні ними доступу до послуг. Слідкувати, щоб документація, пов’язана з управлінням справами, надійно зберігалася та була заповнена правильно.
- Постійно розвивати спроможність членів команди з протидії ГЗН та інших ключових стейхолдерів у запобіганні ГЗН, у тому числі шляхом проведення тренінгів та менторства. Здійснювати підтримку розробки інструментів і ресурсів проекту в координації з провідним фахівцем з протидії ГЗН.
- Координувати роботу з іншими організаціями та зацікавленими сторонами, які працюють у тій самій сфері, щоб забезпечити інтеграцію та ефективність зусиль із запобігання та реагування на насильство щодо жінок і дівчат, брати участь у координаційних зустрічах та представляти ДРБ на відповідних форумах; розвивати та підтримувати ефективні робочі відносини з відповідними партнерськими установами, координаційними центрами громади та постачальниками послуг.
- Підтримувати актуальну карту постачальників послуг, що працюють у регіоні.
- Розробляти контекстуалізовані ключові повідомлення й матеріали, включаючи інформаційно-просвітницькі матеріали, для підвищення обізнаності та нарощування потенціалу.
- Визначати стратегії зі зменшення ризику вразливості жінок і дівчат до насильства та підтримувати інтеграцію цих стратегій у гуманітарні програми.
- Слідкувати, щоб донорам подавалися точні та своєчасні звіти, а програмна документація підтримувалася та оновлювалася.
- Надавати отримані в рамках польових робіт даних, потрібних для підготовки заявок на фінансування нових проектів.
- Надавати регулярні звіти менеджеру соціально-правового захисту.
- Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені менеджером соціально-правового захисту, пов’язані з досягненням цілей соціально-правового захисту.
Необхідний досвід та компетенції:
- Відданість гендерній рівності та зацікавленість у роботі з попередження та реагування на насильство щодо жінок і дівчат.
- Обізнаність у питаннях захисту жінок або прав жінок, таких як програми розширення можливостей, репродуктивного здоров’я, консультування тощо.
- Комфорт у спілкуванні на делікатні теми та роботі з людьми, які потрапили в біду.
- Попередній досвід управління командою або нагляду за членами команди є бажаним.
- Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включаючи здатність ефективно працювати з постраждалими, співробітниками та різного роду стейкхолдерами.
- Відмінні організаційні навички та навички управління часом, здатність розставляти пріоритети завдань і поєднувати численні обов’язки.
- Сильне почуття власних моральних принципів і розуміння конфіденційності та етики.
- Досвід роботи з пакетами Microsoft, включаючи Powerpoint і Teams, є бажаним.
- Знання англійської мови.
- Знання української мови обов’язкове.
Необхідна освіта:
Необхідна повна середня освіта або відповідний рівень досвіду. Вища освіта буде перевагою.
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: бути зосередженим на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучати всі потрібні сторони і заохочувати зворотній зв’язок.
- Готовність до лідерства: брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Спілкування: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Демонстрація моральних принципів: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: безстроковий контракт з можливістю продовження за наявності фінансування.
- Дислокація робочого місця: Чернігів.
- Дата початку: Якнайшвидше.
Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подачі заявки:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169100&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подачі заявок: 8 жовтня 2023р.