SMM-менеджер/ка
ЗАВЕРШЕНО
Обов’язки:
- розробка і впровадження SMM-стратегії та контент-плану;
- створення контенту для соцмереж (текстів та візуалу, відео);
- робота з візуальними редакторами, зйомка простого відео;
- генерування ідей та підготовка швидких реакцій на інформприводи;
- залучення нової аудиторії та просування дописів у мережах;
- щомісячна аналітика;
- участь у підготовці пресрелізів, дайджестів, інших комунікаційних матеріалів;
- ведення медіа-моніторингу.
Вимоги:
- вища освіта з журналістики, PR/комунікацій чи суміжних сфер;
- релевантний досвід роботи від 1 року;
- розуміння алгоритмів роботи соціальних мереж (Twitter, Facebook, Instagram, Telegram, Youtube, Linkedin, TikTok);
- досвід роботи з візуальними та відеоредакторами (Canva, Figma, Photoshop, Premiere та ін.);
- вміння знімати відеоконтент та монтувати;
- відмінне володіння українською мовою, володіння англійською мовою на рівні не нижче Upper Intermediate;
- вміння працювати самостійно та у команді;
- наявність портфоліо з результатами в SMM буде перевагою.
Умови роботи:
- оплата визначається за результатами співбесіди;
- full-time зайнятість;
- робота з офісу в центрі Києва, 1 день на тиждень – дистанційно;
- співпраця на умовах контракту з ФОП;
- випробувальний термін 1−2 місяці;
- відрядження разом із командою по Україні.
Щоб взяти участь в конкурсі, будь ласка, надішли своє CV та мотиваційний лист на адресу: [email protected] із темою «SMM-менеджер/ка до ІЗІ» із зазначеним бажаним рівнем заробітної плати. Конкурс відбувається у 2 етапи: співбесіда з відібраними кандидатами та коротке тестове завдання.