Фінансовий менеджер_ка відділу субгрантів і контрактів: програма USAID з аграрного і сільського розвитку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Вакансія 26.04
Фінансовий менеджер_ка відділу субгрантів і контрактів: програма USAID з аграрного і сільського розвитку

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у рамках Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р.

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Цілі програми співпадають із трьома елементами ринкової системи: ланцюги доданої вартості, функції підтримки, нормативно-правова база.

З метою забезпечення швидкого реагування на продовольчу кризу, що розгортається в Україні та світі, АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору, зокрема його модернізації, підвищення ефективності та диверсифікації, що в свою чергу сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та покращенню глобальної продовольчої безпеки.

Кімонікс-АГРО працює над втіленням започаткованої USAID Ініціативи на підтримку стійкості агросектору (Agriculture Resilience Initiative) – AGRI-Україна, яка допоможе Україні зберегти бл. 1,5 млн. т зерна в рамках більш широких зусиль USAID зі збереження темпів виробництва та експорту зерна з України до інших країн світу.

Мета роботи:

Для сприяння досягненню загальних цілей Прогами «АГРО», Фінансовий менеджер відділу субгрантів і контрактів виконуватиме широкий спектр фінансових, договірних і звітних обов’язків в рамках діяльності відділу субгрантів і контрактів Програми «АГРО», діючи як координатор фінансового управління субгрантами та контрактами на етапах як до так і після укладання договорів.

Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):

  • Адміністративне управління.
  • Взаємодіє з грантоотримувачами/підрядниками щодо фінансової документації, необхідної для ініціювання укладення субгрантів і пов’язаної з ними діяльності.
  • Служить ресурсом для грантоотримувачів/підрядників, які можуть поставити їй/йому запитання щодо щомісячних фінансових звітів, витрат, розподілу витрат, питань допустимості тощо.
  • Перевіряє фінансові звіти та забезпечує своєчасні виплати грантоотримувачам і підрядникам.
  • Готує та регулярно оновлює інструмент відстеження ФСІ для прогнозування й відстеження всіх запланованих і фактичних заходів й виплати коштів ФСІ.
  • Створює електронні таблиці Excel та/або інший інструмент для системного збору та відстеження витрат суботримувачів і підрядників.
  • Перевіряє будь-які початкові бюджети грантоотримувача/підрядника, фінансову документацію, субгранти й угоди.
  • Контролює витрати грантоотримувача/підрядника.
  • Допомагає в розвитку фінансового потенціалу й навчанні грантоотримувача/підрядника за потребою.
  • Взаємодіє з іншими співробітниками Програми «АГРО» та контролює, щоб грантоотримувачі та підрядники отримували відповідні поради й допомогу з питань управління, зокрема фінансів і адміністрування, а також щодо всіх відповідних технічних питань.
  • Забезпечує, щоб усі документи відповідали вимогам системи документообігу компанії «Кімонікс» і були актуальними й готовими до аудиту в будь-який час.
  • Робота в програмі Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми.
  • За вказівкою бере участь у зборі та аналізі даних моніторингу і оцінки (MEL).
  • На вимогу готує розділи звітів, планів, історій успіху і подібних документів.

Умови і терміни роботи та підпорядкування:

Для залучення на цю посаду передбачається укладення річного трудового договору з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження програми АГРО (14 листопада 2024 р., з можливою пролонгацією до 14 листопада 2026 р.) – в залежності від завдань, що включатимуться до наступних Річних планів робіт Проекту.

Фінансовий менеджер відділу субгрантів і контрактів працюватимуть під безпосереднім керівництвом та підпорядковуватимуться керівникові департаменту субгрантів і контрактів.

Місце роботи – Київ.

Необхідні навички та професійна кваліфікація:

  • Вища освіта у відповідній галузі (принаймні ступінь бакалавра) або еквівалентний досвід. Бажаний диплом магістра.
  • Щонайменше п’ять років досвіду адміністрування й здійснення фінансового контролю грантів USAID та/або субконтрактів; досвід керування субгрантами й угодами за договорами про співпрацю є перевагою.
  • Знання життєвого циклу грантів, контрактів і закупівель USAID, необхідних правил і положень; знання політики та процедур компанії «Кімонікс» щодо фінансового контролю грантів й субконтрактів; закінченням Практикуму з керування грантами компанії «Кімонікс», є перевагою.
  • Сильні лідерські якості, зокрема організаторські вміння та навички з вирішення проблем; досвід роботи на керівній посаді.
  • Високий рівень знань і навичок щодо складання бюджету, прогнозування та моніторингу витрат.
  • Здатність швидко й творчо працювати без шкоди відповідності чи якості для провадження діяльності ФСІ.
  • досвідчений користувач MS Excel.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Володіння англійською мовою на рівні, достатньому для виконання професійних обов’язків та розуміння пов’язаної з роботою Програми письмової комунікації (наприклад, електронної пошти).
  • Впевнений користувач програм MS Office 365.
  • Успішний досвід роботи у багатонаціональних і багатомовних колективах під тиском та в умовах стислих термінів.

 Всіх ацікавлених кандидатів просимо надсилати резюме англійською мовою та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 17 жовтня 2023 р. з поміткою “Strategic Investment Fund (SIF) Finance Manager” та Вашим прізвищем у темі листа. Бажано подавати заявки якомога раніше. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.

Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)