Тендер на закупівлю напівавтоматичного біохімічного аналізатора
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Міжнародний благодійний фонд «Центр соціальних проектів майбутнього» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю напівавтоматичного біохімічного аналізатора.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля здійснюється в рамках виконання проєкту «Забезпечення Краматорської лікарні: шлях до покращення здоров’я мешканців Донеччини», за Угодою №3-210-HUM-23 від 19 вересня 2023 року, укладеною з ГО «Наша допомога» у рамках виконання проєкту “ІНТЕГРОВАНА ГУМАНІТАРНА ВІДПОВІДЬ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПІСЛЯВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ”, що проваджується МБФ «Альянс громадського здоров’я», та за фінансової підтримки Шведської церкви та за технічної підтримки й координації благодійної організації Christian Aid (Велика Британія).
Опис позицій до закупівлі товарів:
Назва: Напівавтоматичний біохімічний аналізатор LabAnalyt SA.
Кількість: 1 шт.
Характеристики:
● Методи дослідження – Кінцева крапка, кінетика, дві крапки (фіксований час),двохвильовий, імунотурбідиметрія (Д-димер, глікозильований гемоглобін, феритин, СРБ та ін.)
● Джерело світла – Галогенова лампа 6 В/10 Вт
● Діапазон – 0,0-3,0 АБС
● Точність вимірювання довжини хвилі – ±2 нм для довжини хвилі 340 нм, та ±1 нм для інших довжин хвиль
● Кількість вбудованих довжин хвиль – 7 шт + 1 вільна позиція для встановлення довжини хвилі
● Оптична система – 340 нм, 405 нм, 505 нм, 546 нм, 578 нм, 620 нм, 670 нм
● Об’єм зразка – 400 мкл ~1000 мкл , рекомендовано: 500 мкл
● Проточна кювета – Кварц та скло, 32 мкл.
● Оптичний шлях – 10 мм
● Температура – К.Т. +25,30,37 (±0,1°С)
● Термостат – Тільки проточна кювета
● Стабільність – 0,005 АБС / годину
● Пам’ять – До 200 методик і 100 000 протестованих результатів. Можливість розширення пам’яті за допомогою SD-карти
● Принтер – Вбудований термопринтер
● Інтерфейс – RS232, USB-порт: 4 шт., LAN (Ethernet), порт для SD-карти
● Середовище – Температура: +10 °C – 30°C; Відносна вологість: < 70%
● Розміри – 420х310х152
● Вага – 7 кг
● Споживча потужність – 110 Вт
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
Протягом 12 днів з дати підписання договору поставки. Не пізніше 5 листопада 2023 року. Адресна доставка у м. Краматорськ, Донецької області. (Точна адреса медичного закладу в оголошенні не вказана з міркувань безпеки та буде вказана у договорі поставки з переможцем тендерного конкурсу)
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт). Форма розрахунків – безготівкова.
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
● Копія Статуту та наказ на підписанта (для юридичних осіб);
● Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
● Копія документу, що підтверджує податковий статус;
● Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається) та завірена підписом та печаткою;
● Специфікація медичного обладнання (Додаток 1 до Тендерної пропозиції) заповнена за зразком (додається) та завірена підписом та печаткою;
● Рахунок-фактура;
● Зразок договору поставки товару;
● Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо);
● Сертифікати та ліцензії.
Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:
Владислава Андрущенко, голова тендерного комітету БО МБФ «Центр соціальних проектів майбутнього», телефон +38(095)525-32-10, електронна пошта [email protected]
Щоб отримати зразок тендерної пропозиції та додаток 1 до тендерної пропозиції, просимо писати на електронну пошту [email protected]
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:
Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (https://www.theglobalfund.org/media/6014/corporate_codeofconductforrecipients_policy_ru.pdf)
участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
Країна Україна, м. Київ, Солом’янська площа 2, офіс 908.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«11» жовтня 2023 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:
«12» жовтня 2023 року, о 12 год. 00 хв. за київським часом за адресою: м. Київ, Солом’янська площа 2, офіс 908.
Методика обрання переможця конкурсних торгів. Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.
Засідання Комітету та укладання протоколу про вибір постачальника товарів/робіт/послуг має відбутись в день розкриття тендерних пропозицій (зазначено в оголошенні) або протягом 5 (п’яти) робочих днів, якщо тендерні пропозиції учасників потребують додаткового вивчення та/або уточнення. Копії всіх документів за результатами даного конкурсу будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Після затвердження останньою вони можуть бути оприлюднені. Про результати процедури закупівлі буде повідомлено не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів (тендеру) поштою або електронною поштою.