Асистент(-ка) менеджера ланцюга постачання (управління основними засобами)/Supply Chain Assistant (Fixed Asset Management)
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Данської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
Наразі ДРБ шукає Асистента менеджера ланцюга постачання (управління основними засобами) у м. Києві.
Загальна мета ролі:
Відповідає за загальне управління основними засобами в діяльності ДРБ України, забезпечує підтримку операцій у всій країні та загальну підтримку ланцюга постачання програми. Як асистент менеджера ланцюга постачання з питань основних засобів ви відіграватимете вирішальну роль в управлінні основними засобами в межах діяльності у країні. До ваших обов’язків входитиме координація роботи з регіональними координаторами активів, забезпечення точного обліку активів та підтримка загального процесу управління ланцюгом постачання. Ви тісно співпрацюватимете з міжфункціональними командами, включно з тими, що займаються питаннями фінансів, операцій та матеріальних засобів, з метою оптимізації використання активів та раціоналізації операцій в ланцюзі постачання.
Основні обов’язки:
- Закупівля основних засобів: Допомога в проведенні закупівель основних засобів, підготовка заявки на закупівлю (PR) в системі DRC Dynamics (система планування ресурсів підприємства, ПРП).
- Управління основними засобами: Контроль та ведення точного обліку запасів основних засобів, проведення періодичних перевірок та звірка невідповідностей. Працівник на посаді базуватиметься в головному офісі у Києві та відповідатиме за фізичний підрахунок, звірку і маркування всіх основних засобів, видачу «Форми видачі та повернення активів» зберігачу та оновлення онлайн-трекера основних даних про ОЗ і даних системи DRC Dynamics.
Координація з регіональними офісами: Ви також співпрацюватиме з координаторами регіональних офісів у Львові, Чернігові, Дніпрі та Миколаєві і стежитиме за тим, щоб регіональні офіси оновлювали онлайн-трекер основних даних про ОЗ; також він щомісяця інформуватиме координаторів регіональних офісів з питань ОЗ про будь-які оновлення.
Система DRC Dynamics: Працівник на цій посаді є основною та єдиною відповідальною особою за записи та їх оновлення в системі DRC Dynamics, а саме: Щотижнева перевірка звітів бізнес-аналітики (BI) системи Dynamics та придбання всіх основних засобів, які не придбані в системі DRC Dynamics; введення ОЗ вручну, якщо це потрібно; оновлення дати фізичної інвентаризації (після кожного фізичного підрахунку); оновлення записів про ОЗ як «Промарковані» (після фізичного маркування); видача ОЗ співробітникам і проєктам; перенесення ОЗ за закритими проєктами до активних проєктів; призначення кожного ОЗ за активним проєктом; розбивка основного обсягу ОЗ та введення всіх обов’язкових даних; заповнення відсутніх обов’язкових даних за кожним ОЗ та внесення змін до існуючих даних у всіх необхідних випадках.
- Вибуття активів: Координація вибуття (відходи/втрата) відповідно до політики та процедур ДРБ.
- Документація та облік активів: Ведення та підтримання в актуальному стані повної документації для всіх основних засобів, включаючи замовлення на придбання, рахунки-фактури, гарантії та відомості про технічне обслуговування.
- Оптимізація ланцюга постачання: Визначення можливостей для оптимізації процесів ланцюга постачання, що стосуються основних засобів, наприклад, впровадження систем управління запасами або спрощення процедур відстеження активів.
- Звітність та аналіз: Створення звітів про основні засоби в системі DRC Dynamics для підтримки процесів прийняття рішень та визначення сфер, які потребують вдосконалення.
- Міжфункціональна співпраця: Співпраця з командами, які займаються питаннями фінансів, операцій та матеріальних засобів, з метою забезпечення узгодженості стратегій управління активами, діяльності з бюджетування та технічного обслуговування.
- Відповідність і нормативні положення: Підтримання актуальних знань про відповідні нормативні положення й вимоги щодо їх дотримання, які стосуються основних засобів; забезпечення дотримання політики ДРБ та донорів.
Постійне вдосконалення: Проактивний пошук можливостей для підвищення ефективності ланцюга постачання; за потреби, допомога у закупівлі товарів та послуг.
Необхідний досвід та компетенції:
- Бажано мінімум 1 рік відповідного досвіду роботи. Ступінь бакалавра в галузі управління ланцюгами поставок, логістики, бізнес-адміністрування або суміжній галузі (або еквівалентний досвід).
- Бажано попередній досвід управління ланцюгом постачання, закупівель або управління запасами з акцентом на основні засоби.
- Досвід виконання адміністративних завдань, у тому числі пов’язаних із системами ведення документації.
- Досвід управління основними засобами в міжвідомчому контексті.
- Досвідченість у використанні систем управління запасами або планування ресурсів підприємства (ПРП).
- Знання передових практик у сфері ланцюгів постачання, галузевих тенденцій та нормативних вимог.
- Вітається знання фінансових концепцій, пов’язаних з управлінням активами, як-от амортизація та аналіз витрат.
- Гарні ІТ-навички, гарні навички роботи з програмами Microsoft Office, включаючи досвід роботи з системою ПРП ланцюга постачання.
- Добре розвинені організаційні навички та увага до деталей, здатність до мультизадачності та ефективної розстановки пріоритетів.
- Відмінні комунікативні та міжособистісні навички для співпраці з внутрішніми зацікавленими сторонами та зовнішніми постачальниками.
- Аналітичний склад мислення та здатність використовувати дані для формування розуміння і прийняття обґрунтованих рішень.
- Гарні навички вирішення проблем і здатність працювати як самостійно, так і в команді.
- Дотримання гуманітарних принципів, керівних положень донорів і ДРБ, а також законодавства задля забезпечення інтересів бенефіціарів.
- Знання англійської мови на рівні upper intermediate.
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
- Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю продовження в залежності від ефективності та фінансування програми. Попередній 3-місячний пробний період
- Дата початку: якнайшвидше
- Тип договору: повна зайнятість, робота в офісі м. Київ
- Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
- Медичне страхування та страхування життя.
Процес подачі заявки:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169314&DepartmentId=19100&MediaId=5
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подачі заявок: 12 листопада 2023 р.