ТЕНДЕР: № ITB 2023-9 на одноразову закупівлю малої та великої побутової техніки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tetiana Shevchuk

тендер-tender-1-11
ТЕНДЕР: № ITB 2023-9 на одноразову закупівлю малої та великої побутової техніки

09 жовтня 2023 р.


      ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ: № ITB 2023-9

НА ОДНОРАЗОВУ ЗАКУПІВЛЮ

малої та великої побутової техніки

 для виконання проекту Благодійної організації «Благодійного фонду «Право на захист»

ДАТА І ЧАС ЗАКІНЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ ПРОПОЗИЦІЙ

23 жовтня (включно) 2023– 17:00 год. за східноєвропейським часом

 

КОРОТКО ПРО БФ «Право на захист»

БФ «Право на захист» – українська благодійна організація, діяльність якої спрямована на захист і дотримання прав людини вразливих груп населення: біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та осіб під ризиком безгромадянства і без документів.

Докладна інформація про діяльність БФ «Право на захист» надана на веб-сайті  http://r2p.org.ua

  1. ПОТРЕБИ

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника малої та великої побутової техніки для внутрішньо переміщених осіб.Request_ побутова техніка (1)

Перелік необхідних товарів зазначений в Додатку Б.

Примітка: за даним тендером можливий вибір декількох переможців, але перевага надається Постачальнику, в якого наявні всі позиції.

Доставка за рахунок Постачальника. Перелік міст доставки прописано в Додатку Б.

Терміни: отримання товару протягом 2-3 тижнів.

Оплата послуг – бажана післяплата за місцем відвантаження або внесення мінімальної передплати, виключно за безготівковим розрахунком (можливо й без НДС). Деталі обговорюються під час заключення Договору.

Рахунки просимо виставити згідно кількості Замовлень.

  1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕНДЕР 

2.1. ДОКУМЕНТИ, які складають Запрошення до Участі у Тендері 

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері: 

  • Додаток А: (технічна пропозиція);Annex А (21)
  • Додаток В: (фінансова пропозиція);Annex B (8)
  • реєстраційні документи, контактна особа;
  • терміни доставки та умови оплати.

2.2 ПРОПОЗИЦІЯ 

Пропозиції слід подавати, користуючись поданими Додатками.

У пропозиції просимо надати наступну інформацію: 

  1. Інформацію про Вашу компанію.
  2. Заповнену форму Додатку А.
  3. Ціни на товари з переліку у Додатку Б з урахуванням ПДВ та будь-яких інших податків, зборів, нарахувань, доставки, тощо.
  4. Розмір знижки на товари та/або товарні групи постачальника, які не внесені до переліку..
  5. Процедуру та умови доставки в регіони.
  6. Порядок та терміни врегулювання рекламацій (пересортиця, недовезення і т.д.).

2.3.1 ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: 

Пропозиції приймаються до 17.00 23 жовтня 2023 року виключно на платформу zakupki.prom за посиланням https://zakupki.prom.ua/commercial/tenders/R-UA-2023-10-09-1000027-k

Участь безкоштовна!

Пропозиція повинна бути надана на офіційному бланку, який чітко ідентифікує вашу компанію. Тендерні пропозиції повинні бути подані на електронному майданчику з усіма вкладенням (Фінансову пропозицію Додаток В та технічну пропозицію (Додаток A) у форматі PDF з підписом і печаткою та у форматі Excel.

УВАГА!!!  ВАЖЛИВО!!!!

Тип документу для «ДОДАТОК В» слід позначати при поданні пропозиції, на майданчику, як Цінова пропозиція.

Фінансову інформацію в технічній пропозиції не вказувати!

Пропозиції подаються виключно на тендерний майданчик Zakupki.prom.ua

 

 2.3.2 Зміст ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 

Ваша технічна пропозиція повинна бути чіткою відповіддю на запитання в Додатку А. 

В разі, якщо виникли будь-які невідповідності, вони повинні бути зазначені окремим пунктом. 

ВАЖЛИВО: У Технічну пропозицію не слід включати інформацію про ціни. Невиконання цієї вимоги потягне за собою дискваліфікацію. 

2.3.3 Зміст ФІНАНСОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

 Ваша фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою фінансової пропозиції (Додатки Б). 

Фінансова пропозиція, повинна містити цінову пропозицію в одній валюті – гривня. 

Вартість товару слід вказати з урахуванням ПДВ, інших зборів, та додаткових витрат. 

БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» не наполягає на тому, щоб фінансову пропозицію надавали лише платники ПДВ. Підприємці, що не є платниками ПДВ, можуть також надсилати свої пропозиції. У будь-якому випадку, вартість товарів у фінансовій пропозиції має включати всі податки та бути остаточними.

Окремо просимо зазначити знижки, що пропонуються, і ціну зі знижкою.

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 10 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. БФ «Право на захист» зробить усе можливе для вибору постачальника за цей період. Цінова модель, наведена у пропозиції постачальника залишатиметься чинною протягом всього терміну дії угоди. 

2.4 ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ 

Найбільш оптимальна за ціною пропозиція, яка буде відповідати Технічної специфікації, буде рекомендована для укладення Договору.

БФ «Право на Захист» розглядає можливість перемоги декількох постачальників.

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти  робочих днів. Результати тендеру буде повідомлено окремо.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

«БФ «Право на Захист» докладає зусиль із запобігання, виявлення  та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників конкурсних торгів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг.
БФ «Право на Захист» реалізує політику нульової толерантності щодо подарунків та знаків вдячності. Таким чином, закликаємо постачальників не надсилати дарунки або проявляти інші знаки вдячності співробітникам Фонду. Учасники торгів, які вважають, що при процесі подання, оцінки пропозицій або присудження контракту, представники Фонду вчиняли дискримінаційні порушення, факти шахрайства, недоброчесні дії, мали місце факти зловживань, можуть подати скаргу на електронну пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Молошної Юлії за телефоном 

0959121823 або електронною поштою [email protected] .

Дякуємо за співробітництво.

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді