Повторне оголошення конкурсу на послуги з “Друку та закупівлі брендованих матеріалів”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hoverla Procurement

prostirtender tender ntylth(3)
Повторне оголошення конкурсу на послуги з “Друку та закупівлі брендованих матеріалів”

Проєкт USAID «ГОВЕРЛА» («Підвищення ефективності роботи і підзвітності органів місцевого самоврядування») оголошує конкурс на послуги з “Друку та закупівлі брендованих матеріалів”.

RFQ-KYV-23-046: “Рамкова угода на послугу Друку та закупівлі брендованих матеріалів”

Зацікавлені учасники торгів можуть отримати повний тендерний пакет документів (RFQ), надіславши запит електронною поштою на адресу [email protected] до 25 жовтня 2023 року, 15:00 за київським часом. В полі тема електронного повідомлення треба зазначити RFQ-KYV-23-046: “Рамкова угода на послугу Друку та закупівлі брендованих матеріалів”.

Питання щодо тендеру просимо надсилати на адресу [email protected]. Кінцевий термін приймання запитань: 25 жовтня 2023 року о 15:00 за київським часом.

Пропозиції приймаються виключно на електронну адресу [email protected] до 17:00 за київським часом 08 листопада 2023 року. 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з розробки матеріалів та проведення навчальних семінарів

Аналітичні послуги для дослідження стану молодіжної політики в громадах

Консультаційні послуги з адвокації питань, дотичних до реформування системи соціальних послуг в Україні, а також до ВІЛ-асоційованих послуг

Конкурс з організації мобільних медичних послуг для вразливих груп у віддалених населених пунктах

Конкурс «Підтримка постраждалих, документування та збереження пам’яті про злочини війни»

Закупівля: Лікарські засоби різні (Кліндаміцин, Капсули/таблетки 300 мг, МНН: Clindamycin)