Сontent creator у спільний проєкт МОН та ЮНІСЕФ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:

  • Ти з Києва та готовий(-ва) пірнати у вир професійних фото- та відео-зйомок? 
  • Твій креативний контент збирає вподобайки, швидше ніж котики у tik-tok?
  • Відчуваєш сили аби власноруч змінювати уявлення українців про освіту? 

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерство освіти та науки України (МОН) відкривають конкурс на позицію content creator, що має релевантний досвід та стійку мотивацію до створення контенту наступного формату і стилю —

(більше прикладів фото- та відео-робіт після первинного скринінгу твого CV)

Маєш релевантні кейси?
Нумо перевіряти глибше, наскільки підходимо один одному: 

  1. Ти — профі у створенні повного циклу фото- та відео-контенту для соціальних мереж (в форматах та стилі вище) — від зйомки до обробки звуку, кольору, монтажу, ін. для новин, інтервʼю, контенту для соцмереж МОН (в Figma, Photoshop, Illustrator, DaVinci, ін. редакторах);
  2. Контент. Базово знаєш різні формати контенту для соціальних мереж, в курсі трендів, нових інструментів та технічних оновлень аби твої фото та відео були релевантними для наших соц. платформ (Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok, Twitter);
  3. Досвід. Маєш відповідний досвід на посаді контент-креатора(-ки), контент-менеджера(-ки) та (або) фотографа (фотографині), відеооператора(-ки) на рівні Middle (в середньому 3-4 роки релевантного досвіду роботи);
  4. Київ. Проживаєш в місті Київ та готовий(-ва) до роботи переважно в офісі МОН (70% — офіс);
  5. Держава. Мінімальний досвід роботи в державних установах — буде великою перевагою (цінно, якщо знаєш, як якісно взаємодіяти з високопосадовцями);
  6. ФОП. Наявність ФОП (III група) або можливість (готовність) його відкрити — must.

Буде перевагою: «робоча» англійська (B2+), вміння створювати анімаційні ролики,  motion-design та мотивація до роботи з темою освіти в Україні.

Soft-skills, які допоможуть тобі «мʼяко влитись» в команду:

  • Відповідальність, дисциплінованість, тайм-менеджмент — як стиль життя;
  • Problem-solving — здатність працювати в умовах форс-мажорів;
  • Think outside the box, креативність та ініціатива — невіддільна частина тебе! 

Три основні завдання, які стоятимуть перед тобою: 

  1. Повний цикл створення фото- та відеоконтенту для соціальних мереж МОН;
  2. Організація, проведення та postproduction  фото- та відеозйомок;
  3. Пошук інфоприводів та цікавих історій і пропозиція до створення під них фото- та відео-контенту.

Твою зіркову талановитість та креативні ідеї ми впевнено можемо підсилити:  

  • Можливістю самостійно створювати креативний контент для якісних освітніх проєктів в Україні
  • Перспективою розвитку всередині МОН у форматі внутрішнього production, який плануємо створювати; 
  • Урізноманітненням твого портфоліо позицією в змінотворчому проєкті загальновідомих МОН та ЮНІСЕФ; 
  • Колективом експертів, які працюють, аби зробити освітні послуги — сучасними та доступними для кожного;
  • Конкурентною фінансовою мотивацією за результатами конкурсу;
  • Першим контрактом до 31.12.2023 з можливістю (і ми хочемо так) продовження на 2024 рік — для оформлення необхідна наявність або можливість відкрити ФОП (III група);
  • Гібридним залученням в офісі МОН у м. Київ (орієнтовно 70% — офіс, 30% — віддалено);
  • Додатково ти будеш радіти від  —  системи внутрішнього навчання (наприклад, лекції з ментального здоровʼя), оплачуваних відпусток, гуртуючих активностей від ЮНІСЕФ (наприклад, книжковий клуб та клуб розмовної англійської) та ін.

Процес рекрутингу починається із заповнення форми, а далі —
телефонна співбесіда — онлайн-інтерв’ю — тестове завдання — оффер.

Відгукнутись на вакансію.

До зустрічі на співбесіді? Віримо у твій талант!


Останні публікації цього розділу:

Документатор/ка

Надавач/ка послуг з моніторингу і оцінки

Закупівля послуг проведення польового етапу соціологічного дослідження

Project Liaison Coordinator до UNFPA

Юрист/ка для експериментального проєкту «Sandbox»

Комунікаційний/а менеджер/ка для експериментального проєкту «Sandbox»