Тендер №2 на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщення Прихистку м. Славутич

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender ntylth(3)
Тендер №2 на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщення Прихистку м. Славутич

Благодійний фонд «Чорнобильська АЕС. Славутич. Розвиток» в межах грантового проєкту «Створення комплексного міжгалузевого управлінського механізму кризового реагування в громаді міста Славутич», що реалізується за підтримки Спільної ініціативи Європейського Союзу та Програми розвитку ООН «Мери за економічне зростання», оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщення Прихистку для внутрішньо-переміщених осіб в Блоці А 6-го поверху Головного корпусу КНП «Славутицька міська лікарня» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області м. Славутич, вул. Збройних Сил України, буд.7, 07101.

 Дата оголошення про тендер: 24.10.2023

Термін подання тендерних пропозицій: до 17:00 09.11.2023

Предметом закупівлі: є ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»

надання послуг з поточного ремонту приміщення

 Детальний опис послуг, їх технічні, кількісні та якісні характеристики наведено в Додатку 1 до даного Тендерного оголошення.

 У вартість послуг повинна бути включена доставка товару, вартість будівельних матеріалів та ресурсів необхідних для виконання ремонтних робіт та безпосередньо вартість самих будівельно-ремонтних робіт за адресою – Вишгородський район Київської області м. Славутич, вул. Збройних Сил України, буд.7, 07101.

 Умови оплати послуг: договір з фіксованою ціною в гривні з ПДВ/без ПДВ з оплатами після підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в) та Довідок про виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3) у наступному порядку фінансування:

  • Перший авансовий платіж у розмірі 20% від загальної вартості послуг – протягом 10 календарних днів після укладення Договору.
  • Другий платіж у розмірі 60% від загальної вартості послуг – після виконання повного обсягу послуг за Д.
  • Остаточний платіж в розмірі 20% від загальної вартості послуг – після отримання остаточного фінансування по грантовому проєкту ПРООН.

Строк надання послуг: протягом 60 днів від дати підписання Договору надання послуг за адресою: 07101Україна, Київська область, Вишгородський район, м.Славутич, вул. Збройних Сил України, буд. 7.

 Замовник послуг: Комунальне некомерційне підприємство «Славутицька міська лікарня» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області – Балансоутримувач

 Платник послуг: Благодійний фонд «Чорнобильська АЕС. Славутич. Розвиток»

 Вимоги до постачальника послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для надання послуг, можливість надати послуги у зазначений строк, за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (Договір, Акт приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), Довідка про виконання будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3)).

 Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Документ (строком не менше трьох років), що підтверджує державну реєстрацію з відповідними КВЕД (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо).
  2. Документ (строком не менше трьох років), що підтверджує податковий статус.
  3. Інформаційна довідка у довільній формі що містить: повну назву учасника, юридичну та поштову адресу, контактний номер телефону, Е-mail, відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.), відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.).
  4. Лист-гарантія в довільній формі, який містить інформацію про те, що учасник не підпадає під дію Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15.05.2017р. №63/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017р. №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
  5. Лист-згода зі всіма умовами проєкту Договору у довільній формі. (Додаток 2 «Проєкт Договору»)
  6. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за наступною формою:

ПІБ

Кваліфікація/ посада

Загальний стаж роботи

       

До довідки також додаються: скановані оригінали документів (штатний розпис, трудові книжки та/або наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника відносин із працівниками.

У разі залучення субпідрядника або співвиконавця, Учаснику необхідно надати сканований оригінал гарантійного листа від суб’єкта господарювання (субпідрядник чи співвиконавець) про те, що, у разі перемоги у закупівлі, субпідрядник або співвиконавець буде залучений до надання послуг.

  1. Договір на надання аналогічних послуг (не менше 3-х зразків договорів) для підтвердження релевантного досвіду, а саме:
  • виконаний аналогічний договір з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору;
  • акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідка про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3).
  • платіжний документ, що підтверджує оплату.
  1. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку, яка демонструє, що учасник не є банкрутом і на його банківському рахунку є кошти, які дозволяють виконати закупівлю і надати послуги відповідно до вимог Замовника)
  2. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток 3 до Тендерного оголошення)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
  2. Відповідність технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі
  3. Досвід виконання послуг.
  4. Строк виконання послуг.
  5. Ціна послуг.

Переможцем тендеру буде обрану найнижчу комерційну пропозицію, яка повністю відповідає адміністративним і технічним вимогам.

 Тендерні процедури:

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 06.11.2023 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді ( у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_№M4EG-RRP-LVGA-2023-03_назва учасника» до 17:00 09.11.2023 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 09.11.2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 17.11.2023 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасника тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.

Додаткові застереження:

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).

 Контактна особа: Лариса НІКІТЕНКО телефон +380506695469 Додаток 1 Технічне завдання Додаток 3 -Проформа тендерної пропозиції-ремонт Додаток 2 Проєкт договору


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді