Тендер з оновлення статегічного плану до 2025 року та операційного на 2024 організації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Вітри змін

тендер tender ntylth(2)
Тендер з оновлення статегічного плану до 2025 року та операційного на 2024 організації

БФ «ВІТРИ ЗМІН» або «Замовник» запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері (далі Тендер), що впроваджується за підтримки проєкт USAID “Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства” Гранти з організаційного розвитку ОГС.

До участі запрошуються компанії, агенції та фізичні особи підприємці (3я група), які надають послуги з оновлення статегічного плану до 2025 року та операційного на 2024 організації.

До участі запрошуються компанії, агенції та фізичні особи підприємці (3я група), які надають послуги з оновлення статегічного плану до 2025 року та операційного на 2024 організації.

ПОСЛУГИ:

Назва послуги: Оновлення статегічного плану до 2025 року та операційного на 2024 організації БО БФ «Вітри змін».

Форма послуги: Оновлення статегічного плану Фонду до 2025 року та операційного на 2024

Формат: онлайн/офлайн

Обсяг робіт (даний список передбачає очікуваний перелік робіт але не є вичерпним):

Оновлення статегічного плану Фонду до 2025 року та операційного на 2024.

Детельне технічне завдання та поетапний розподіл послуг буде визначено разом з обраним провайдером за результатами обговорень та пропозицій.

СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ

СТРОК подання тендерних пропозицій: 31 жовтня – 5 листопада 2023 року.

СТРОК надання послуг: 2 місяці, листопад 2023- грудень 2024  року (можливий менший строк за домовленістю сторін та виконання усіх поставлених завдань);

КОНТАКТИ:

Тендерну пропозицію та усі необхідні документи потрібно надіслати в електронному вигляді на адресу [email protected] з темою листа “Тендерна пропозиція оновлення статегічного плану до 2025 року та операційного на 2024 організації” не пізніше 23:59, 5 листопада 2023 року.

Для запитань щодо участі в тендері можна звернутись у письмовій формі за адресою [email protected].

ВИМОГИ ДО ПРОВАЙДЕРА ПОСЛУГ:

Верифікація Провайдера:

Переможець тендеру має бути верифікованим на http://www.cd-platform.org/!

Про верифікацію свідчить зелена позначка «Верифіковано» у профілі провайдера послуг.

В  разі, якщо Ви не верифікований на вказаній вище платформі провайдер послуг, просимо пройти верифікацію.

Верифікація здійснюється у 3 кроки:

Реєстрація на сайті cd-platform.org

Заповнення анкети на верифікацію

Заповнення форми на проведення 1-го відкритого заходу (наприклад, вебінару)

КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:

● професійний досвід в наданні відповідних послуг
● вартість послуг
● термін розробки
● надання всієї необхідної документації для участі в тендері
● верифікація постачальника на порталі http://www.cd-platform.org/
● наявність додаткових переваг

ДОКУМЕНТИ

Для участі в тендері потрібно надати наступні документи:      

● Цінова пропозиція, що містить: погодинну та загальну вартість послуг та орієнтовний план робіт з вказанням термінів виконання замовлення та короткий опис інструментів/підходів.
● Документи, що підтверджують досвід у відповідній сфері (портфоліо, резюме тощо) наявність рекомендацій від попередніх замовників буде перевагою.
● Копії реєстраційних документів: Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП чи Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з реєстру платників єдиного податку (для ФОП).
● Контактні дані відповідальної особи (ПІБ, email, мобільний телефон).


Останні публікації цього розділу:

Конкурсна закупівля "Організація некапітальних покращень у приміщеннях для молодіжної роботи"

Тендерна закупівля на обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту санвузлів

Тендер на укладання разового договору на ремонт чотирьох санвузлів та чотирьох душових кімнат

Тендер на укладання разового договору на ремонт трьох кухонь та трьох санвузлів, м. Запоріжжя

Надання послуг перевезень в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Запит цінових пропозицій на послуги з бронювання протиударною плівкою вікон офісного приміщення (Харків)