Запит на послуги з технічного супроводу заходу та виготовлення поліграфічної продукції
ЗАВЕРШЕНО
Закупівля послуг за цим технічним завданням здійснюється в рамках програми малих грантів, що реалізується в межах Проєкту «Підтримка інклюзивного економічного розвитку в Україні шляхом узгодження експортної стратегії з регіональним розвитком і ЦСР», що фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH у співпраці з Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні.
ЗАГАЛЬНА МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
Загальною метою цього завдання є технічний супровід заходу “Першого міжнародного інноваційного інвестиційного форуму INVESTinUA” та виготовлення поліграфічної продукції.
Ця закупівля відповідає досягненню цілей проєкту «Підтримка українських МСП (SupportofUkrainianSMEs – SU4SMEs)» згідно угоди № UNDP_2023_BIO/4.
Конкретні очікувані результати включають у себе, з поміж інших, наступні:
Завдання 1. Технічний супровід заходу на 200 осіб, який включає:
- синхронний переклад із залученням двох перекладачів (переклад з української на англійську і з англійської на українську);
оренду обладнання для синхронного перекладу (кабіна для перекладачів – 1 од., пульт перекладача – 2 од., ІЧ приймач -200 од., стійка для акустичної системи – 3 од., тощо);
- оренда обладнання для відеотрансляції (відео мікшер – 1 од., пульт мікшерний відео – 1 од., презентер клікер – 1 од., ноутбук – 4 од., проектор, обладнання для трансляції заходу онлайн);
- послуги фотографа протягом заходу;
- оренда звукового обладнання (акустична система активна – 3 од., аудіо мікшер цифровий – 1 од., радіомікрофони 3 од., мікрофони петличні -7 од.,);
- технічна можливість підтримки онлайн заходів (наявність 7 технічних спеціалістів для підтримки заходів).
Завдання 2. Розробка та виготовлення поліграфічної продукції (банер розміром 5м*3м, 200 бейджів, 200 примірників програми заходу). Вся поліграфічна і візуальна продукція погоджуватиметься та затверджуватиметься ПРООН.
Завдання 3. Формування пакету звітності по технічному супроводу та виготовленні поліграфічної продукції.
УМОВИ ОПЛАТИ
Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги повинен не містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».
Оплата буде здійснена двома траншем після підписання акту приймання-передачі послуги.
- Перший платіж (99,33% % від суми контракту) у строк 10 робочих днів після виконання завдань
- Другий платіж (0,67% від суми контракту) у строк 10 робочих днів після поданого звіту за договором.
ДОСВІД І КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВИКОНАВЦЯ
- Не менше 1 (одного) року досвіду надання послуг з технічного супроводу заходів та виготовлення поліграфічної продукції.
- Надати щонайменше 3 (три) приклади попередніх робіт з виготовлення поліграфічної продукції та/або технічного супроводу заходів.
ВИМОГИ ДО ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Цінова пропозиція подається до ГО «Стратегія майбутнього» не пізніше 12:00 08.11.2023 р.
Документи повинні бути складені українською мовою, та у електронному вигляді (у форматі PDF одним файлом) надіслані учасником на електронну адресу [email protected] з темою листа «Цінова пропозиція на послуги з технічного супроводу заходу та виготовлення поліграфічної продукції» від ___________(ПІБ)».
До цієї Пропозиції додається:
- Цінова пропозиція у наступній формі (ціна повинна бути вказана в гривнях).
-
№
Послуги
Кількісний показник
Кількість одиниць
Вартість за одиницю (без ПДВ)
Загалом (без ПДВ)
1
Послуги з технічного супроводу заходу та виготовлення поліграфічної продукції
- Технічний супровід заходу на 200 осіб, який включає:
- синхронний переклад з англійської мови із залученням двох перекладачів;
- оренду обладнання для синхронного перекладу (з української на англійську і з англійської на українську),
- пульт перекладача
- ІЧ приймач
-стійка для акустичної системи
- оренда обладнання для відеотрансляції:
- відео мікшер
- пульт мікшерний відео
- презентер клікер
- ноутбук
- проектор
- обладнання для трансляції заходу онлайн;
- послуги фотографа протягом заходу;
- оренда звукового обладнання
- акустична система активна
- аудіомікшер цифровий
- радіомікрофони
- мікрофони петличні
- технічна можливість підтримки онлайн заходів (наявність 7 технічних спеціалістів для підтримки заходів)
- Розробка та виготовлення поліграфічної продукції (1 банер 5*3м, 200 бейджів)
- Формування пакету звітності по технічному супроводу та виготовленні поліграфічної продукції.
Всього без ПДВ, ГРН
- Резюме з описом досвіду роботи.
- Виписка з ЄДРПОУ.
- Приклади попередніх виконаних робіт.