Відбір постачальника на закупівлю генераторів для бомбосховища в місто Кривий Ріг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ukrwings

Дизайн без назви (4)
Відбір постачальника на закупівлю генераторів для бомбосховища в місто Кривий Ріг

БО БФ “Крила України Нікополь” за підтримки Alliance for Public Health в межах проєкту «Сховище спокою: модернізація та дооблаштування укриття в Кривому Розі (Тернівський район)» проводить закупівлю генераторів потужністю 8 кВт для бомбосховища в Кривому Розі. 

Дана послуга містить:

  • Надання можливості для закупівлі 2 бензинових генераторів потужністю 8  кВт з автозапуском. 
  • Доставлення товару в місто Кривий Ріг, Терновський район. 

Замовник надасть Виконавцю за потреби усю необхідну інформацію для організації логістики, а також буде сприяти підготовці необхідних документів для оформлення вантажу для безперешкодної поїздки вантажного транспорту.

*Умови доставлення можуть обговорюватись окремо з обраним підрядником.

До участі у тендері запрошуються:

Суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, предметом діяльності яких є надання послуг вантажного перевезення: 

  • досвід роботи мінімум 2 роки у відповідній сфері, зареєстрований ФОП 3 групи, відповідні КВЕД для надання послуг;
  • можливість надати оригінали супровідних документів з печаткою та підписом (договір, специфікацію, рахунок-фактуру, видаткову накладну / акт виконаних робіт; 
  • мають можливість організувати доставлення вантажів в м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Терновський район. 

Результат наданих послуг:

Закуплено і доставлено 2 бензинові генератори потужністю 8 кВт з автозапуском  в місто Кривий Ріг, Дніпропетровська область. 

Цінова пропозиція:

Граничний бюджет кожного генератора не має перевищувати 40 000 грн, сумарна кількість – 2 одиниці. Сумарний бюджет цінової пропозиції – 80 000 грн.

Порядок подання тендерної пропозиції:

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності). 

Для участі необхідно подати на пошту організації – [email protected] наступні документи: 

  1. Тендерна пропозиція – додаток 1. 
  2. Виписка з ЄДР/Свідоцтво про реєстрацію та свідоцтво платника єдиного податку (для ФОП), якщо ви платник ПДВ, зверніть увагу, що БО БФ “Крила України Нікополь”. 
  3. Копія ІПН. 
  4. Банківська виписка з реквізитами для оформлення пропозиції тендерним комітетом

Контактні дані в наступній формі: 

  • ПІБ 
  • Назва суб’єкту господарювання та форма власності
  • Адреса (юридична та фактична)
  • Контактний номер телефону
  • Адреса електронної пошти

Термін подання тендерних пропозицій:

До 18:00 год 24 листопада 2023 року 

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання (після 18:01 год 24 листопада 2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Повідомлення переможця тендеру:

До 18:00 25 листопада 2023 року. 

Визначення переможця тендеру:

Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру. 

В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру. 

Організатор тендеру має право скасовувати тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам. 

Відповідальність Організатора тендеру не виходить за межі, визначені умовами тендеру. 

Умови оплати та вартість послуг:

Оплата проводиться на підставі укладеного договору на надання комплексної послуги між Замовником (БО БФ Крила України Нікополь) та Виконавцем.  

Послуга оплачується шляхом банківського переказу грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. 

Оплата проводиться відповідно до накладної, підписаних обома сторонами належним чином за весь комплекс робіт. 

Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню кардинальних змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару.

Контактна інформація Замовника (для запитань):

Із запитаннями просимо, будь ласка, звертатися до Світлани Лінговської, менеджерки проєкту  ел. пошту: [email protected] 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту

Закупівля послуг менеджер/ки з моніторингу та оцінки