Набір на 3-денний тренінг для жінок “Запусти власну справу”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
USVF

Тренінги_ анімація
Набір на 3-денний тренінг для жінок “Запусти власну справу”

Програма “Запусти власну справу” – це:

• тренінги з запуску та розвитку бізнесу тривалістю 3 дні,
• досвідчені експерти, які допоможуть втілити вашу ідею в життя,
• спільнота майбутніх підприємниць з усієї України.

Для кого?

  • жінки, які проживають у місті Харків та Харківській області, у тому числі жінки чиї бізнеси/родини постраждали від військових дій,
  • жінки ВПО,
  • дружини військових,
  • жінки, які проживають у сільській місцевості,
  • представниці уразливих соціальних груп.

Участь у тренінгах є безкоштовною. Проїзд, проживання та харчування оплачує організатор. Протягом усіх днів проведення тренінгу учасниці проживатимуть на локації, де проходитиме навчання. 

Тренінг відбудеться з 07 по 11 грудня 2023 року в Києві (для відібраних учасниць буде організовано трансфер автобусом Харків – Київ та у зворотньому напрямку).

Дедлайн заповнення заявки на участь: 20 листопада до 20:00.

Разом ми зможемо змінити своє життя й перетворити свої мрії на реальність!

______

Тренінгова програма “Запусти власну справу” реалізується SILab Ukraine та стала можливою за фінансового сприяння Федерального міністерства закордонних справ Німеччини й у партнерстві з Terre des hommes – Україна та ChildFund Deutschland.


Останні публікації цього розділу:

Друга хвиля конкурсу грантів для жіночих/феміністичних організацій Харківської області

Закупівля для офісу Представництва ДанЧьорчЕід офісної техніки

Тендер на послуги з організації та матеріально-технічного забезпечення воркшопу з розвитку потенціалу та командної роботи

Виконання комплексного ремонту шелтеру в місті Павлоград

Тендер на закупівлю: "Роботи з капітального ремонту водопровідної мережі с. Бугаївка, Куньєвської громади, Ізюмського району, Харківської області"

Тендер на закупівлю: "Роботи по ремонту системи водопостачання в с. Шевченкове, Миколаївського району, Миколаївської області"