Відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів та витратних матеріалів для представників Офісу Омбудсмана

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер-tender-1-11
Відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів та витратних матеріалів для представників Офісу Омбудсмана

Відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів та витратних матеріалів для представників Офісу Омбудсмана   

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів та витратних матеріалів для представників Офісу Омбудсмана за проєктом, що реалізується за фінансової підтримки Агенства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН)

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 03 грудня 2023 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів:протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору поставки. 
  5. Умови оплати 100% оплата протягом 3(трьох) банківських днів після отримання товару.

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи.
  4. Оригінал рахунку-фактури.
  5. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А. Тендерна пропозиція).
  6. Технічна специфікація з характеристиками та фото до запропонованих товарів (Додаток Б. Технічна специфікація).

Зверніть увагу! Додаток Б. Технічна специфікація має 2 (два) Лоти. 

Учасник тендеру може подати свою пропозицію за одним або всіма Лотами. 

Доставка здійснюється за рахунок Постачальника.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 03 грудня 2023 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Канцелярські товари та витратні матеріали”, на адресу: [email protected].

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з оренди автомобільного транспорту з водіями

Відкритий тендер із закупівлі Товарів для Інклюзійно-ресурсних центрів 2 лоти

Запит цінових пропозицій з надання послуг із друку поштівок

Тендер на закупівлю меблів для облаштування «Зелених кімнат» в Чернігівській області

Тендер: пошук підрядників для проєктування та встановлення сонячної електростанції в Арцизі

Тендер: шукаємо підрядника для розробки проєктно-кошторисної документації на будівництво СЕС на водоканалі у Волочиську