Конкурс на тендерну закупівлю на обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту у вбиральнях та класах

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yuliiabardysh

тендер tender ntylth
Конкурс на тендерну закупівлю на обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту у вбиральнях та класах

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Цінова пропозиція юнісеф ремонт Перелік робіт (Додаток 1 та Додаток 2)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на тендерну закупівлю на обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту у вбиральнях та класах в рамках проекту: «Підтримка інтегрованих, заснованих на доказах, засобів мінімізації ризику та профілактики, включаючи відновлення навчання у школах через DLC та акцентуючи увагу на запобіганні насильству стосовно гендерної рівності та дотриманні гігієнічних норм у школах», який впроваджується БО «Світло надії» за підтримки UNICEF.

Опис позицій до закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг:

Назва: Обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту 

 

Надати Тендерну пропозицію, згідно Додатку 1 та Додатку 2 та розрахунки із документами до 03.12.2023 року на електронну адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте «Закупівля_поточний ремонт санвузлів та класів»

 Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

Листопад-грудень 2023 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та виконання поточного ремонту.

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших технічних  характеристик, визначених у Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Відпуск товарів без ПДВ.

Тендерна пропозиція.

4.

Фіксована вартість товарів/послуг (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Тендерна пропозиція.

 

Місце здійснення поточного ремонту

DLC_Сумська початкова школа № 30 «Унікум» Сумської міської ради, вул. Івана Сірка, буд. 2а, м. Суми – 1 комплект

DLC_Комунальний заклад «Роменська міська Мала академія наук учнівської молоді» Роменської міської ради Сумської області, вул. Соборна, буд. 41, м. Ромни – 1 комплект

DLC_Відокремлений структурний підрозділ «Класичний фаховий коледж Сумського державного університету», вул. Садова, буд. 39, м. Конотоп, Сумська область – 1 комплект

DLC_Комунальний заклад “Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 38 Полтавської міської ради 

DLC_Комунальний заклад Сумської обласної ради – обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю, вул. Серпнева, буд. 14а, м. Суми

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.; 
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари/послуги, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної Тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:

  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Тендерній пропозиції несе учасник.
  • Строк дії Тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Зирянова Катерина Геннадіївна, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб. 0960309323.

e-mail: [email protected]

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників: 

«03» грудня 2023 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту

Закупівля послуг менеджер/ки з моніторингу та оцінки

Закупівля послуг керівника/ці проєкту