Тендер на надання послуг з друку та розміщення зовнішньої реклами
ЗАВЕРШЕНО
Результати конкурсу цінових пропозицій на закупівлю послуг з друку та розміщення зовнішньої реклами в межах проєкту «Гаряча лінія кризової підтримки»
Громадська Організація «Інститут ветерана» проводила конкурс цінових пропозицій на закупівлю послуг з друку та розміщення зовнішньої реклами в межах проєкту «Гаряча лінія кризової підтримки», що фінансується «Українським фондом швидкого реагування», яку втілює IREX за підтримки Державного департаменту США.
Конкурс цінових пропозицій завершено.
За результатами конкурсного відбору цінових пропозицій на закупівлю послуг з друку та розміщення зовнішньої реклами в межах проєкту «Гаряча лінія кризової підтримки» – обрано цінову пропозицію від ФОП Грицай Наталії Миколаївни
Громадська організація «Інститут ветерана» оголошує тендер на надання послуг з друку та розміщення зовнішньої реклами в межах проєкту: «Гаряча лінія кризової підтримки», що фінансується «Українським фондом швидкого реагування», яку втілює IREX за підтримки Державного департаменту США.
МЕТА: вибір фахівців, що спеціалізуються на виготовленні та розміщенні зовнішньої реклами.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з друку і розміщення реклами на білбордах/сітілайтах у Києві (не менше 4 білборди і 30 сітілайтів), Львові (не менше 18 сітілайтів), Одесі (не менше 5 білбордів і 18 сітілайтів), Дніпрі (не менше 12 сітілайтів), Житомирі (не менше 10 сітілайтів), Вінниці (не менше 12 сітілайтів) та Миколаєві (не менше 16 сітілатйів).
ТЕМАТИКА: підвищення рівня обізнаності цільових аудиторій у сфері надання безкоштовної психологічної підтримки
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
– містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи; перелік пропонованих рекламних площ та адреси розміщення білбордів сітілайтів у Києві, Львові, Одесі, Дніпрі, Житомирі, Вінниці та Миколаєві.
– заповнені українською мовою;
– закріплені підписом та печаткою;
– вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 25 листопада 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_зовнішня реклама».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інститут ветерана» на умові післясплати на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
1). Раціональна фінансова пропозиція.
2). Розміщення зовнішньої реклами в місцях зосередження цільових аудиторій проєкту. Зовнішня на білбордах/сітілайтах Києва, Львова, Одеси, Дніпра, Житомира, Вінниці та Миколаєва. Реклама має розміщуватися в місцях зосередження громадян.
3). Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
4). Якість надання послуг.
5). Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.