Голова та члени Правління Фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
pcgf

Вакансія_20.11
Голова та члени Правління Фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві

Оголошується конкурсний відбір на заміщення посад голови та членів Правління Фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві

Фонд створено з метою підтримки суб’єктів мікропідприємництва, малого та середнього підприємництва, фізичних осіб-підприємців, що провадять діяльність у галузі сільського господарства, шляхом надання часткових гарантій за кредитними зобов’язаннями таких суб’єктів. Надання зазначених гарантій є єдиним видом діяльності Фонду.

Відповідно до статті 6 Закону України «Про Фонд часткового гарантування кредитів у сільському господарстві» органами управління Фонду є Загальні збори, Рада Фонду та Правління Фонду.

Конкурсний відбір буде проводитись Комітетом з питань призначень та винагород посадовим особам Фонду за адресою: 01015, м. Київ, вул. Старонаводницька, 13а оф. 44, у формі спільної присутності з використанням засобів електронного зв’язку (відеоконференція).

Претендент повинен відповідати вимогам до члена Правління Фонду, визначених відповідно до Закону України «Про Фонд часткового гарантування кредитів у сільському господарстві», а також вимогам нормативно-правових актів Національного банку України, визначених зокрема в Постанові Правління НБУ від 24.12.2021 № 153 «Про затвердження Положення про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг», щодо професійних вимог до керівників фінансових установ та вимог до ділової репутації.

Кандидати, що виявили бажання взяти участь у конкурсі мають подати наступні документи:

1.     Заяву про участь у конкурсному відборі (українською або англійською мовою);

2.     Копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство;

3.     Копію трудової книжки або документів, що засвідчують досвід роботи. Така інформація має містити точний період роботи, назви посад, обов’язки, які виконувалися на зазначених посадах, кількість працівників, що перебували у підпорядкуванні;

4.     Копію документа (ів) про вищу освіту;

5.     Біографічну довідку (резюме) із зазначенням, відповідності Кандидата загальним вимогам до професійної придатності, вимогам до ділової репутації та іншим вимогам пов’язаним з професійною діяльністю (українською або англійською мовою);

6.     Мотиваційний лист (мотивацію своєї роботи на цій посаді та бачення розвитку Фонду) (українською або англійською мовою).

Бачення розвитку Фонду, які Претендент повинен викласти в своєму мотиваційному листі, є його конкурсною пропозицією, що передбачена Положенням про порядок конкурсного відбору голови та членів правління Фонду;

7.     Згоду на обробку персональних даних;

8.     Документи щодо відсутності судимості, заборони займати відповідні посади або займатися певними видами діяльності;

9.     Інші документи на його розсуд, які можуть підтвердити його кваліфікацію, професійну придатність та інші особисті якості для виконання своїх обов’язків на посаді Членів Правління (за бажанням).

Кінцева дата подачі документів – 30 листопада 2023 р. включно.

Документи необхідно подавати на електронну адресу Фонду:

 [email protected] або [email protected] , або подавати їх особисто за адресою:

 01015, м. Київ, вул. Старонаводницька, 13а оф. 44

Сторінка Фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка-розробник/ця PL/SQL (розробка інформаційної панелі для ВПО) / PL/SQL Developer Consultant (IDP dashboard development)

Координатор/ка проєкту з надання психосоціальної підтримки дітям та дорослим шляхом розвитку мережі та розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Аналітик/иня даних у сфері геоінформаційних систем

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання

SMM-менеджер/ка в ІСАР Єднання

Office Assistant/Офіс-адміністратор/ка