Тендер на закупівлю послуг вихователів в дитячі простори в Харкові та Дніпрі

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

тендер-tender-1-11
Тендер на закупівлю послуг вихователів в дитячі простори в Харкові та Дніпрі

В рамках проєкту “Надання багатосекторальної гуманітарної допомоги постраждалому від конфлікту населенню в Україні (Консорціум реагування BHA Ukraine)” у Харківській та Дніпропетровській області, який ГО Дівчата реалізує за підтримки World Vision та BHA,  оголошується відкритий тендер на закупівлю послуг вихователів для дитячих просторів в Харкові та Дніпрі.

Вихователі_ки будуть працювати в одному з дитячих просторів. Дитячі простори будуть розташовані в м.Харкові та м.Дніпрі.

Планується залучити на кожен дитячий простір два вихователі. 

Посада передбачає повну зайнятість та роботу офлайн.

Термін укладання договору: до 31 серпня 2024 року

Обов’язки:

  1. Реєстрація та супровід бенефіціарів
  2. Роз’яснення можливостей центру, дружнього до дитини, та правил отримання послуг
  3. Догляд за дітьми
  4. Проведення виховних, навчальних, просвітницьких заходів для дітей та батьків
  5. Надання рекомендацій бенефіціарам для їхнього подальшого перенаправлення до спеціалізованих психологічних або медичних служб
  6. Підтримання порядку у центрі
  7. Ведення календаря та розкладу
  8. Ведення відповідної звітності за вимогами МіО.

Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки:

Нижче наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо  Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

  • Належним чином підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
  • Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  • Належним чином підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  • Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Копія Витягу про реєстрацію платника єдиного податку.
  • Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальника World Vision_Supplier Code of Conduct_bilingual надісланий у форматі .pdf  
  • Довідка про відкриття банківського рахунку для фізичної особи-підприємця або лист-згода про готовність відкрити банківський рахунок для фізичної особи-підприємця за підписом кандидата у форматі .pdf
  • Резюме. 
  • Рекомендації (за наявності).

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися  НЕДІЙСНОЮ.

Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, Заявник не несе відповідальності за ці витрати, незалежно від проведення чи результату тендерного процесу.

Із повним переліком документів, необхідних для подання заявки на конкурс та іншими деталями можна ознайомитись за посиланням:ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ №64FPU_2023_2

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: “Тендер №64FPU_2023_2 на закупівлю послуг вихователів” не пізніше 18:00,  10 грудня 2023 року

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою:  [email protected]  до 09 грудня 2023 року.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)