Закупівля асистивних технологій
ЗАВЕРШЕНО
ЗАПИТ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
(далі – „Запит”)
Громадська спілка “Всеукраїнське громадське об’єднання “Національна Асамблея людей з інвалідністю України” (далі – «Організатор») оголошує конкурс на закупівлю допоміжних засобів реабілітації для забезпечення осіб з інвалідністю, осіб похилого віку та інших маломобільних верств населення асистивними технологіями.
Джерело фінансування закупівлі Дана закупівля здійснюється в рамках міжнародних проєктів «Мультисекторальна гуманітарна допомога з урахуванням інвалідності для внутрішньопереміщених осіб (ВПО), репатріантів, ветеранів та приймаючих громад в Україні» та «Криза в Україні: Реагування та відновлення з урахуванням потреб людей з інвалідністю під керівництвом та за координації організацій осіб з інвалідністю (2-га фаза)», які Громадська спілка “Всеукраїнське громадське об’єднання “Національна Асамблея людей з інвалідністю України” реалізує за підтримки Європейського Форуму інвалідності та Християнської місії незрячих.
Опис предмету закупівлі:
Метою закупівлі є вибір виробників/постачальників асистивних технологій (надалі – Товар), із підбором, доставкою до осіб з інвалідністю, осіб похилого віку та інших маломобільних верств населення. Товар зареєстровано в Україні або дозволено для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства.
Термін постачання товарів/надання послуги
з моменту підписання Договору до 28 березня 2024 року
Склад цінової пропозиції:
- Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Додаток 1; Додаток 1-перелік _Палиці,Милиці, Ходунки
- Цінова пропозиція: Додаток 2; Додаток 2_Цінова пропозиція
- Завірена копія декларації або копія документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
- Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії не менше 2 (двох) успішно виконаних замовлень на поставку подібних до цієї Специфікації товарів протягом останніх 3 (трьох років) з додатками;
- гарантійний лист (оригінал), наданий безпосередньо виробником товару або його офіційним представником в Україні, який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, необхідної якості, у визначені терміни, визначені цією документацією та пропозицією;
- учасник повинен надати принаймні 2 (два) позитивні рекомендаційні листи від попередніх клієнтів щодо постачання товарів, подібних до цієї Специфікації;
- Лист-гарантія у довільній формі, який містить інформацію про те, що учасник не підпадає під дію Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15.05.2017р. №63/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017р. №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій);
- Лист-гарантія в довільній формі, який містить інформацію про те, що Товар запропонований Учасником не відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
- Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам :
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- копія паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання для фізичних осіб-підприємців;
- Статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
- документ, що підтверджує право підпису;
- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку та /або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
- Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників
- Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками Наталія ЗАСКАЛЕТА, тел. 066-405-2380, електронна пошта [email protected].
У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 30 листопада 2023 р.
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найкращим співвідношенням ціна-якість та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 3 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.