Відеокурс “Подолати бар’єри: право жінок, які живуть із ВІЛ, на захист”

Всесвітній день боротьби зі СНІДом з року в рік відзначається 1 грудня.У цей день особливо актуально нагадати про нещодавно презентований відеокурс “Подолати бар’єри: право жінок, які живуть із ВІЛ, ...

406463218_391694103246000_5472194891283230626_n
Відеокурс “Подолати бар’єри: право жінок, які живуть із ВІЛ, на захист”
Всесвітній день боротьби зі СНІДом з року в рік відзначається 1 грудня.

У цей день особливо актуально нагадати про нещодавно презентований відеокурс “Подолати бар’єри: право жінок, які живуть із ВІЛ, на захист” — зазначають в Асоціації жінок-юристок України “ЮрФем”.
Цей курс має на меті:

- підвищити обізнаність субʼєктів, що комунікують з жінками, які живуть з ВІЛ, щодо прав жінок з ВІЛ-позитивним статусом та щодо їх захисту.
- проінформувати аудиторію щодо особливостей доступу до медицини, репродуктивних прав, соціальних прав, прав трудових та сімейних, права на конфіденційність жінок, які живуть з ВІЛ, та їх захист від неправомірного розголошення статусу;
- підвищити рівень надання допомоги субʼєктами жінкам з ВІЛ, зробити таку допомогу чутливою, інклюзивною та безбарʼєрною.

Пройти відеокурс можна за посиланням: https://jurfemosvita.com/courses/bbarrier/

Курс створений громадською організацією “Асоціація жінок-юристок України “ЮрФем”” за підтримки Міжнародного фонду “Відродження” у партнерстві з благодійною організацією Позитивні жінки – Positive Women.
 


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

«Вікно Відновлення» запустило сервіс безплатної взаємодопомоги «Один Одному»

Завершилась серія публічних консультацій щодо Стратегії розвитку Калинівської громади через нові цифрові методики

Як об’єднуватись для вирішення проблем? Волинський Інститут Права провів тренінг для активних жителів

Одеса приєдналася до європейської культурної мережі Culture Next

Голоси Півдня: обмін досвідом між Львовом і Херсоном для економічного відновлення та підтримки зайнятості

Ментальне здоров’я діток Березанщини, що мають особливі освітні потреби