Тендер на закупівлю обладнання для Чернігівської обласної організації Товариства Червоного Хреста України
ЗАВЕРШЕНО
Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру
із закупівлі обладнання
Чернігівська обласна організація Товариства Червоного Хреста України згідно угоди про надання гранту RPP/2023/10/044/CS в межах грантового проєкту NDICI-GEO-NEAR/2022/436-306 «EU4Recovery-Розширення можливостей громад», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання.
Дата оголошення про тендер: 25.12.2023 року
Термін подання тендерних пропозицій: (не пізніше 08 січня 2023 року)
Предметом закупівлі є обладнання
Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються
№ Товари Технічні вимоги К-ть Од. виміру
Дефібрилятор учбовий зовнішній автоматичний Prestan AED UltraTrainer
або аналог Навчальний автоматичний зовнішній дефібрилятор Prestan AED UltraTrainer
• голосові підказки
• 5 запрограмованих сценаріїв
• можливість зміни сценаріїв при зміні рекомендацій ERC
• наявність автоматичного та напівавтоматичного режиму
• дорослий та педіатричний режими
• комплект електродів для дорослих та дітей
• сумка для зберігання та перенесення
3 шт
Накладки для вентиляції рот в рот для тренування до манекенів Laerdal
або аналог Накладки на обличчя для манекенів Laerdal створюють додатковий захисний бар’єр для учасників тренінгу, що користуються одним манекеном.
• одноразові накладки;
• кожна накладка розрахована на одного учасника тренінга; 33 шт
Манекен з кровообігом Brayden
або аналог • обладнаний трьома комплектами взаємопов’язаних світлодіодних світильників.
• Колір світлодіодів: червоний.
• оснащенний звуковим (вкл / викл) клікером,
• збільшує швидкість, з якою можна навчитися і зберігати навички
• Відкриття дихальних шляхів при запрокиданні голови та/або виведенню нижньої щелепи.
• Країна-виробник: Великобританія 3 шт
Манекен СЛР Laerdal Little Junior
або аналог Манекен Little Junior QCPR
• включає вимірювання QCPR і зворотний зв’язок, що передається через Bluetooth до завантажуваного додатка на смартфони та планшети.
• При достатній глибині компрессій є клацання, яке можна вимкнути.
• Наявність у манекені змінних облич
• Зворотній зв’язок у реальному часі за компресією та вентиляцією
• Звіт про продуктивність після заходу, включаючи оцінку серцево-легеневої реанімації та рекомендації щодо покращення
• Докладні відомості про відпускання компресії, глибину і швидкість, обсяг вентиляції, кількість компресій / вентиляції / циклів
• Манекен для серцево-легеневої реанімації Laerdal Little Anne
• Змінна особа
• Змінні легені
• Серветки з антисептиком для обробки манекена
• Сумка-килимок 3 шт.
Манекен новонародженого “Laerdal Baby Anne QCPR”
або аналог • Має всі необхідні функції, необхідні для навчання СЛР немовлят;
• Можливість відпрацювання маневрів нахилу голови та щелепного поштовху;
• Функцією звукового крику;
• Реальний опір грудної клітки;
• Реальні дихальні шляхи;
• Міцна та проста конструкція.
• Манекен Little Baby QCPR Light (1)
• Серветки для манекена (6)
• Комбінезон для манекена (1)
• М’яка сумка для перенесення (1)
• Посібник користувача (1)
• Важлива інформація про продукт (1)
• Батарейки АА (2) 3 шт
Джгут – турнікет CAT (Combat-Application-Tourniquet) Generation 7
або аналог AT (Combat-Application-Tourniquet) Generation 7 – останнє покоління всесвітньо відомого джгута САТ.
У 7 генерації турнікета CAT частково була змінена конструкція самого джгута: оновлена пряжка, збільшений компресорій, збільшені елементи фіксації, покращено кріплення велкро і транспортний маячок.
Джгут САТ 7 покоління – це одне з найкращих засобів для зупинки життєзагрозливих кровотеч кінцівок.
Військовослужбовці США, а також інших країн-союзників альянсу НАТО, співробітники приватних військових компаній зробили свій вибір на користь нового високоякісного турнікета САТ.
• Довжина у відкритому вигляді: 95 см
• Габарити упаковки: 16,5х5х3 см
• Фірма-виробник: North American Rescue
• Термін придатності: не обмежений
• Колір: чорний
• Вага: 76 грам
• Країна-виробник: США 20 шт
Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – м. Прилуки, вул. Європейська буд.134-Б
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
3. Тендерна пропозиція, бланк (додається);
4. Оригінал Рахунка-фактури
5. Зразок договору поставки товару
6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 31.12.2023 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер згідно угоди про надання гранту RPP/2023/10/044/CS в межах грантового проєкту NDICI-GEO-NEAR/2022/436-306 «EU4Recovery-Розширення можливостей громад», а у паперовому вигляді просимо надіслати тендерні документи на адресу: 14005, м.Чернігів, вул.Івана Мазепи 1-Б у строк до 08 січня 2023 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 15.00 08 січня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 11 січня 2024 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна особа: Наталія ХРАПАЧ телефон +38(093
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
Дата
м. _____ «____» _____________ року
_________________________(повне найменування постачальника), (точна адреса) надає свою пропозицію Чернігівській обласній організації Товариства Червоного Хреста України щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на Обладнання, згідно з вимогами, висунутими Чернігівською обласною організацією Товариства Червоного Хреста України згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.
Вивчивши тендерні вимоги Чернігівської обласної організації Товариства Червоного Хреста України (повне найменування постачальника)______________ _________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари Чернігівській обласній організації Товариства Червоного Хреста України відповідно до наступних умов:
1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
7. Умови оплати: безготівково___________________.
8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
9. Податковий статус постачальника: _________________________
10. КВЕД:______________________
Загальна вартість цієї пропозиції _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.
До цієї Пропозиції додається (вказати повний перелік документів, що додається):
1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
4. Зразок Договору поставки товару
5. …….
ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ № ______
м. Чернігів «____» _________________2023 р.
Чернігівська Обласна Організація Товариства Червоного Хреста України (в подальшому – Покупець), в особі голови організації Силенок Наталії Миколаївни, яка діє на підставі Положення, у подальшому «Покупець», з однієї сторони та ___________________________________________________________________________, в подальшому «Продавець», в особі ______________________________________________________________, яка діє на підставі Виписки, з іншої сторони, уклали цей Договір про наступне:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Продавець зобов’язується на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної передати у власність Покупця товар, а Покупець зобов’язується прийняти цей товар та своєчасно здійснити його оплату.
2. АСОРТИМЕНТ, КІЛЬКІСТЬ, ЯКІСТЬ ТА ЦІНА ТОВАРУ
2.1. Асортимент, кількість і ціна товарів, що передається Покупцю зазначається у Рахунках та Видаткових накладних які є невід’ємною його частиною рахунках та накладних.
2.2. Прийняття товару Покупцем підтверджує згоду із зазначеними у накладних асортиментом, кількістю і ціною товару, що передається.
2.3. Якість товару повинна відповідати ГОСТ, ДСТ і ТУ виробника. Покупець має право при поставці некомплектного Товару чи Товару, що не відповідає нормам якості, вимагати від Продавця заміни цього Товару якісним або відшкодування суми цього Товару з його поверненням Продавцю. Така вимога пред’являється Продавцю Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати продажу.
3. ЦІНА ДОГОВОРУ
3.1. Ціна товару визначається в гривнях.
3.2. Сума Договору не повинна перевищувати грн з урахуванням ПДВ і складається з загальної вартості всього товару, прийнятого Покупцем по накладних протягом строку Договору.
4. УМОВИ ОПЛАТИ
4.1. Покупець зобов’язаний протягом 10-ти банківських днів, з дня отримання товару, що підтверджується належним чином оформленими Продавцем рахунку та видаткової накладної, оплатити товар. У разі затримки фінансування, розрахунок за товар здійснюється протягом 7-ми банківських днів з дня надходження коштів на вказані цілі.
4.2. Датою оплати є дата календарного штампу банку на платіжному документі Покупця.
5. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН ТА ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧА ТОВАРУ
5.1.ПРОДАВЕЦЬ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ:
5.1.1. Передати Покупцю якісний товар на умовах, визначених цим Договором.
5.2.ПОКУПЕЦЬ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ:
5.2.1. Прийняти товар за кількістю, якістю в порядку і терміни, установлені у Договорі.
5.2.2. Оплатити товар в розмірі і терміни, встановлені цим Договором.
5.3. Приймання товару по кількості і якості проводиться в момент передачі товару.
5.4. Перехід права власності на товар відбувається в момент його передачі Покупцю.
5.5. Доставка Товару здійснюється силами та за рахунок Покупця. У випадку здійснення доставку Товару силами та транспортом Продавця, вартість доставки зазначається у розрахунково-платіжних документах Продавця.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. За порушення умов даного Договору винна Сторона відшкодовує спричинені цим збитки в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
6.2. За порушення Продавцем умов Договору, він сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми не поставлених товарів за кожний день прострочення.
7. ФОРС-МАЖОР
7.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання обов’язків по даному Договору, якщо це невиконання є наслідком форс-мажорних обставин, при наявності письмового підтвердження Торгово-промислової палати України або іншого уповноваженого органу про початок та закінчення таких обставин. Повідомлення про виниклі обставини повинно бути підтверджено протягом 10 днів.
7.2. Під форс-мажорними обставинами розуміють обставини, які виникли після підписання Договору внаслідок непередбачених сторонами подій надзвичайного характеру, включаючи пожежі, повені, оповзні, землетрус, інші стихійні лиха, вибухи, війну, військові дії, обмежувальні і заборонні заходи органів державної влади, аварії, карантин тощо.
7.3. Сторона, що випробує на собі дію форс-мажорних обставин, повинна протягом 48 годин повідомити іншій Стороні про їх настання/припинення і досягти домовленості щодо продовження термінів виконання зобов’язань або припинення дії Договору.
7.4. Невиконання п.7.3 позбавляє можливості Сторону посилатися на дію обставин форс-мажор як на підставу для невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань по даному Договору.
8. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
8.1. Усі спори або розбіжності, що виникають між сторонами за цим Договором або у зв’язку з ним, вирішуються у відповідності з чинним законодавством України.
8.2. Сторони визначають, що всі можливі претензії за даним Договором повинні бути розглянуті Сторонами протягом 30 днів з моменту отримання претензії.
8.3. При неможливості досягнути згоди між сторонами Договору стосовно спірного питання, спір передається для врегулювання до Господарського суду.
9. ПОРЯДОК ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ ДО ДОГОВОРУ
9.1. Будь-які зміни і доповнення до цього Договору, виправлення за текстом даного Договору мають силу тільки в тому випадку, якщо вони оформлені у письмовій формі і підписані обома сторонами в кожному окремому випадку.
9.2. Жодна із сторін не має права передавати свої права за даним Договором третій особі без письмової згоди другої сторони.
10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 30.04.2023 року. Якщо жодна із сторін до закінчення строку Договору не заявляє про своє рішення розірвати Договір, то даний Договір продовжується автоматично на кожний наступний календарний рік.
10.2. Договір складний у двох примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу та зберігаються по одному примірнику у кожної особи.
11. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ
11.1 Сторони зобов’язуються негайно письмово повідомляти одна одну у випадках зміни відомостей, вказаних в п.11 даного Договору
Чернігівська Обласна Організація
Товариства Червого Хреста України
Місцезнаходження
14005, Україна, м. Чернігів,
вул. Івана Мазепи, 1-Б
Банківські реквізити:
МФО 351005
Р/р UA 023510050000026000879184565
в АТ “УКРСИББАНК” У М.КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 02940397
Тел./Факс: (0462) 677138
Email: [email protected]
ПРОДАВЕЦЬ
Голова організації
___________________/Силенок Н.М