Відкритий Конкурс із закупівлі послуг з проведення навчання та розробки навчальних матеріалів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Яна Синица

prostirtender tender ntylth(2)
Відкритий Конкурс із закупівлі послуг з проведення навчання та розробки навчальних матеріалів

ГО «Центр підтримки громадської активності «Крила» в межах грантового проєкту «Швейна майстерність від стібка до власного бізнесу», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий Конкурс на закупівлю послуг з проведення навчання та розробки навчальних матеріалів.

Дата оголошення про Консурс: 04.01.2024 р.

Термін подання тендерних пропозицій: 18.01.2024 р, 20:00.

Предметом закупівлі є послуги Консультанта з навчання та розробки навчальних матеріалів

Детальний опис послуг, що оголошуються:

  1. Проведення серії очних навчальних заходів для людей з інвалідністю у м. Дніпро за напрямками:

«Ремонт одягу» тривалістю 6 днів, «Швейна майстерність та крій з елементами українського одягу» тривалістю 7 днів, «Ручне пошиття одягу та декорування вишивкою» тривалістю 7 днів.

Опис завдання: створити програми та плани проведення курсів, забезпечити учасників навчальними матеріалами, провести заходи, забезпечити консультаційну підтримку учасникам заходів протягом місяця по завершенні навчання.

  1. Розробка посібника «Швейна майстерність від стібка до власного бізнесу» з навчальною програмою та робочими матеріалами проведення  онлайн презентаційного заходу для широкої аудиторії.

Опис завдання: підготувати та впорядкувати теоретичний матеріал обсягом до 100 сторінок для самостійного навчання, який повинен включати, але не обмежуватись темами та розділами:

  • принципи конструювання народного українського плечового та поясного одягу;
  • сучасні тенденції конструювання одягу та використання традиційних кроїв;
  • самостійна розробка викрійок одягу без попередньої побудови паперових лекал;
  • практична робота зі швейним обладнанням та інструментами;
  • практичні навички машинних і ручних швів;
  • крій та пошиття готових виробів на різному обладнанні (промислове, побутове) та за допомогою ручних швів;
  • декорування виробів простими ручними швами та вишивкою.

 Строк надання послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору про надання послуг.

У вартість послуг повинні бути включені витрати на транспорт, розміщення та харчування Консультанта.

Вимоги до Консультанта:

До участі у Конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у сфері надання послуг, відповідні КВЕД для надання послуг, можливість забезпечити навчання у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (Договір про надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).

Учасник Конкурсу надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Конкурсна пропозиція, заповнена за зразком (завантажити);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок Договору про надання послуг;
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні послуги тощо) бажано.

Істотні критерії (умови) відбору конкусних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. Якість опису послуг та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг.

Конкурсні процедури

Запитання щодо Конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 17.01.24 року.

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам цього конкурсного оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників Конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг.

Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_RPP/2023/12/08/PPP_назва учасника» до 20.00 18.01.2024 року. Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 20.00 години 18.01.2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця Конкурсу, відбудеться організатором Конкурсу після фінансової та технічної оцінки запропонованих конкурсних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному конкурсному оголошенні, але не пізніше 23.01.2024  року.

Результати Конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам Конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого Конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор Конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника Конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого Конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому Конкурсі) за цим конкурсним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор Конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор Конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 Контактна особа: Синиця Яна, +380990732590

 

КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ (ЗРАЗОК)

 

м. ____________                                                                                                               «____» ____________ року

 

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно конкурсного оголошення від 04.01.24 р. до угоди RPP/2023/12/08/PPP (ГО «ЦПГА «Крила») щодо участі в Конкурсі на постачання послуг

 

Ідентифікіційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «ЦПГА «Крила», _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги ГО «ЦПГА «Крила», відповідно до наступних умов:

 

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк виконання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Проведення очного навчального заходу «Ремонт одягу» тривалістю 6 днів для людей з інвалідністю у м. Дніпро, включно з підготовкою програми навчання.

1

       

2.

Проведення очного навчального заходу «Швейна майстерність та крій з елементами українського одягу» тривалістю 7 днів для людей з інвалідністю у м. Дніпро, включно з підготовкою програми навчання.

1

       

3.

Проведення очного навчального заходу «Ручна вишивка на одязі»  тривалістю 7 днів для людей з інвалідністю у м. Дніпро, включно з підготовкою програми навчання.

 

1

       

4.

Розробка посібника «Швейна майстерність від стібка до власного бізнесу» з навчальною програмою та робочими матеріалами.

1

       

 

Загальна вартість цієї пропозиції       ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг: ________________________________

 

  • Якість послуг відповідатиме: ________________________.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Зразок Договору про надання послуг;
  5. Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду

Загальні положення:

  • Умови оплати за послуги: безготівковий переказ.
  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

 

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді