Старший/а менеджер/ка моніторингу, оцінки та навчання / Senior MEL manager

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PFRU

Загальна інформація

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) – це багаторічна, донорська програма, що реалізується компанією «Кімонікс Інтернешнл» під керуванням Міністерства закордонних справ, справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК) у співпраці з Урядом України. Метою ФПСУ є посилення стійкості української держави, громадянського суспільства, громад і приватного сектору в умовах російської агресії та  закладення підвалин для післявоєнної трансформації та миру на сприятливих для України умовах.

Мета

Основним обов’язком старшого менеджера з моніторингу, оцінки та навчання є управління завданнями з моніторингу, оцінки та навчання на досвіді, а також персоналом і субпідрядниками, що займаються цими питаннями, в усіх проєктах і програмі. Він підпорядковується безпосередньо керівнику з питань досліджень, моніторингу, оцінки та навчання (RMEL). Старший менеджер з моніторингу, оцінки та навчання працюватиме у складі команди з моніторингу, оцінки та навчання.

Конкретні завдання

Старший менеджер з моніторингу, оцінки та навчання має наступні основні обов’язки:

Загальні

  • Координація роботи з відповідними підрозділами ФПСУ (управління фондами, реалізація проєктів, технічні команди) з метою забезпечення відповідності підходу та системи RMEL стратегії та напряму програми;
  • Впровадження внутрішніх процесів, що забезпечать формулювання та фіксацію результатів відповідно до процедур RMEL та відповідність стратегії та напрямку програми;
  • Керування спеціалістом із MEL, у тому числі постановка завдань, відстеження ефективності роботи та допомога за потреби.
  • Допомога технічним командам у розробці MEL-планів для грантоотримувачів, щоб забезпечити відповідність MEL-звітності вимогам ФПСУ.
  • Керування формуванням внутрішніх (члени команди ФПСУ) і зовнішніх (грантоотримувачі, грантові адміністратори) спроможностей у сфері MEL, у тому числі розробка навчальних матеріалів, презентацій та проведення тренінгів;
  • Допомога (операційна та технічна) у проведенні семінарів і заходів із RMEL, у тому числі розробка теорії змін;
  • Інші завдання за дорученням керівника з RMEL.

Моніторинг: 

  • Розробка та актуалізація системи моніторингу та оцінки для забезпечення відображення відповідних способів досягнення та фіксації бажаних змін показниками.
  • Допомога технічній команді у формулюванні запланованих результатів на різних рівнях та їхнього узгодження з теорією змін;
  • Тісна координація з призначеною контактною особою з MEL у технічних командах для забезпечення точного та своєчасного збирання даних, документування інструментів верифікації та зберігання даних згідно з потребами ФПСУ та етичними стандартам і протоколами, у тому числі розробка для них проєктів обсягу завдань, пов’язаних із MEL, та забезпечення формування спроможності.
  • Розробка та актуалізація плану моніторингу для забезпечення точного, повного та своєчасного збору даних для проєктних заходів і спільного розуміння технічними командами та грантоотримувачами очікувань щодо збору даних;
  • Планування та керівництво періодичним відвідуванням MEL-командою об’єктів, а також подій і заходів грантоотримувачів з метою збору даних для моніторингу та оцінки, у тому числі надання вказівок щодо методів збору даних (зокрема, фотографування, обговорення у фокус-групах, інтерв’ю, спостереження, зустрічі із зацікавленими сторонами тощо) та їхнього документування.
  • Управління незалежним монітором. 
  • Координація з технічними командами для визначення потреб у моніторингу та конкретизації завдань, термінів і результатів для незалежного монітора, у тому числі верифікація, а також збір даних для заповнення показників проміжних результатів і результатів вищого рівня, що використовуються для фіксації змін і надання пояснень щодо змін (або їхньої відсутності).

Оцінка

  • У співпраці з технічними командами та спираючись на критерії оцінки КСР ОЕСР (актуальність, узгодженість, ефективність, сталість, результативність, вплив), допомога в розробці, плануванні та проведенні оцінки окремих частин інтервенцій ФПСУ, в тому числі оцінка пілотних проєктів Фонду.
  • Управління незалежним монітором. 
  • Координація з технічними командами для визначення потреб у оцінці та конкретизації завдань, термінів і результатів для незалежного монітора.

Навчання на досвіді реалізації проєктів

  • Допомога технічним командам у формулюванні орієнтованих на перспективу питань для винесення уроків, наприклад, на які питання мають відповісти пілотні проєкти, а також у визначенні практичних шляхів для знаходження на них відповідей, у тому засоби збору даних. Координація з відповідними партнерами для збирання необхідних даних для формулювання таких питань;
  • Допомога технічним командам у розробці та проведенні семінарів із навчання на отриманому досвіді для фіксації інформації, що формує розуміння контексту Фондом, логіку інтервенцій команд та досвід реалізації проєктних заходів.

Звітність

  • Допомога в підготовці щоквартальної звітності та звітності, що стосується MEL, для внутрішньої і зовнішньої аудиторії;
  • Тісна координація роботи з головним спеціалістом із координації та звітності для узгодження вимог до звітності, а також завдань і термінів для забезпечення спільного розуміння технічними командами та роз’яснення їм очікувань;
  • Планування та керівництво процесом розробки «історій змін» у тісній співпраці з технічними командами.
  • Підготовка та керівництво процесом підготовки матеріалів із MEL для щоквартального стратегічного аналізу діяльності ФПСУ.

Профіль

Для успішного виконання цієї роботи співробітник повинен бути здатним на належному рівні виконувати всі основні обов’язки. Наведені нижче кваліфікаційні вимоги відображають необхідні знання, навички та/або здібності, необхідні для виконання основних обов’язків.

  • Обов’язково вища освіта в галузі соціальних наук або суміжних галузях;
  • Обов’язково попередній досвід роботи зі збиранням і аналізом даних, MEL-інструментами та адаптивним управлінням;
  • Бажано попередній досвід роботи з міжнародними проєктами розвитку;
  • Професійна досконалість та сильні аналітичні навички;
  • Ефективні навички міжкультурного спілкування та продемонстроване вміння професійно вирішувати поставлені завдання;
  • Здатність працювати в умовах стресу та орієнтація на результат;
  • Увага до деталей, багатогранність і чесність;
  • Сильні навички фасилітації, підготовки письмових матеріалів та презентації;
  • Здатність аналізувати та звітувати про результати реалізації програми з точки зору донорів та партнерів;
  • Просунуті навички роботи з SPSS та Microsoft Excel;
  • Готовність вчитися використовувати сучасні інструменти для аналізу та візуалізації даних;
  • Вільне володіння розмовною та письмовою англійською та українською мовами.

Місце роботи та підпорядкування

Ця посада передбачає роботу в Києві разом із іншими членами RMEL-команди ФПСУ. Старший менеджер з моніторингу, оцінки та навчання працює під безпосереднім керівництвом та підпорядковується керівнику RMEL.

Інструкції щодо подання резюме:

Подавайтеся за допомогою цього посилання до  7 березня 2024 р. Для позицій, де англійська мова є обов’язковою, бажано (але не обов’язково) надсилати резюме на англійській мові. Закликаємо подавати заявки людям з обмеженими можливостями. Заявки розглядатимуться на постійній основі. Без запитань по телефону, будь ласка. Кімонікс зв’яжеться з фіналістами.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca

Кімонікс – це роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам, і у якого немає дискримінації за расою, кольором шкіри, віросповіданням, статтю, національністю, політичними переконаннями, сексуальною орієнтацією, гендерною ідентичністю, сімейним статусом, інвалідністю, генетичною інформацією, віком, членством у професійних організаціях або за іншими факторами, не пов’язаних із виконанням професійних обов’язків.

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU), implemented by Chemonics International, is a multi-year, multi-donor funded program managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine. PFRU’s aim is to strengthen the resilience of Ukraine’s state, civil society, communities and private sector against the Russia’s aggression, and to make them better prepared for a smoother post-war transition and peace on Ukraine’s terms. 

Objective

The Senior Monitoring, Evaluation and Learning Manager will have the primary responsibility of managing monitoring, evaluation and learning tasks, staff, and subcontractors across projects and the programme, and report directly to the RMEL Director. The Senior MEL Manager will work as part of the Monitoring, Evaluation and Learning team.  

Specific Tasks

As Senior Monitoring, Evaluation and Learning Manager, the Employee is responsible for the following principal duties and obligations:

General

  • Coordinate with relevant PFRU departments (Fund Management, Project Implementation, Technical Teams) to ensure that RMEL approach and systems remain responsive to programme strategy and direction; 
  • and to ensure that internal processes are established so that results are articulated and captured according to RMEL procedures and responsive to programme strategy and direction;
  • Manage MEL officer; this includes tasking, tracking performance and providing support where needed.
  • Support technical teams in developing MEL plans for Grantees to ensure MEL reporting meets PFRU requirements.
  • Lead MEL capacity building both internally (PFRU team members) and externally (grantees, grant administrators); including  development of training materials, presentations and delivery of trainings;
  • Support (operational and technical) RMEL workshops and events, including but not limited to Theory of Change development; 
  • Perform other tasks as assigned by the RMEL Director.

Monitoring: 

  • Develop and update of the Monitoring and Evaluation framework to ensure that indicators reflect relevant pathways to, and capture, desired change.
  • Guide Technical team in their articulation of planned results at different levels and how they fit with the theory of change;
  • Coordinate closely with designated MEL focal point in technical teams to ensure accurate and timely data collection, documentation of means of verification, and data storage meet the needs of PFRU and follow ethical standards and protocols;
     This includes the drafting of their scope of MEL related work and providing capacity building.
  • Develop and update of the Monitoring plan to ensure accurate, complete and timely data collection for project activities and ensure common understanding among technical teams and grantees on data collection expectations;
  • Plan and direct the MEL teams’ periodic site visits and attendance of grantee events and activities to collect data for monitoring and evaluation. This includes direction on data collection methods (including photographs, focus groups discussions, interviews, observations, stakeholder meetings, etc.) and documentation thereof. 
  • Manage Independent Monitor. 
  • Coordination with technical teams to identify the monitoring needs and specify tasking, timelines and deliverables for independent monitor. This includes verification as well as data collection to populate output and higher level results indicators aimed at capturing change and providing explanations for the change (or lack thereof).

Evaluation

  • In cooperation with technical teams and drawing on OECD DAC evaluation criteria (relevance, coherence, efficiency, sustainability, effectiveness, impact) support the design, planning and execution of evaluations covering selected parts of PFRU’s interventions. This includes evaluations of PFRU pilot projects.
  • Manage Independent Monitor. 
  • Coordination with technical teams to identify the evaluation needs and specify tasking, timelines and deliverables for independent monitor; 

Learning

  • Assist Technical teams in formulating forward looking learning questions, e.g. what pilot projects seek to answer, and identifying how these can reasonably be answered, including data collection means. 
     Coordinate with relevant counterparts to collect needed data for the learning questions;
  • Assist Technical teams in designing and facilitating backwards looking learning workshops to capture insights that inform PFRU’s understanding of the context, the team’s intervention logic, and experiences from implementation. 

Reporting

  • Support quarterly reporting and MEL-relevant reports for both internal and external audiences;
  • Closely coordinate with Coordination and Reporting Lead to agree on reporting requirements. tasking and timelines to ensure a shared understanding among and clarify expectations to technical teams;
  • Plan and lead on development of ‘change stories’ in close cooperation with technical teams.
  • Prepare and lead on MEL contribution to PFRU’s quarterly strategic reviews.

Profile

To perform this job successfully, the Employee must be able to perform each essential duty, obligation and responsibility satisfactorily. The qualifications listed below are representative of the required knowledge, skills and/or abilities needed to perform the principal duties.

  • University degree in social sciences or related field required;
  • Prior experience in working with data collection and analysis, tools for MEL and adaptive management required;
  • Prior experience with international development projects is preferred;
  • Professional excellence and strong analytical skills;
  • Effective cross-cultural interpersonal skills and demonstrated ability to resolve assigned tasks professionally;
  • Ability to work under pressure and orientation on the result;
  • Attention to details, versatility, and integrity;
  • Strong facilitation, writing, and presentation skills;
  • Ability to analyse and report on program performance from the perspective of donors and partners;
  • Advanced skills in SPSS and Microsoft Excel;
  • Willingness to learn the usage of modern tools on data analysis and visualisation;
  • Fluent level of spoken and written English, and Ukrainian required.

Place of Assignment and Reporting

This position is based Kyiv and forms part of the PFRUs RMEL team. The senior Monitoring, Evaluation and Learning Manager works under the direct supervision of, and reports to, the RMEL Director.

Application Details 

Apply using the following link by March 7, 2024. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). We encourage to apply people with disabilities.   Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca

Chemonics is an equal opportunity employer and does not discriminate in its selection and employment practices on the basis of race, colour, religion, sex, national origin, political affiliation, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, genetic information, age, membership in an employee organization, or other non-merit factors.  


Останні публікації цього розділу:

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни / Housing Rights Analyst of War Veterans (Consultant)

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій / National Information and Communications Technology (ICT) Officer

Фахівець/Фахівчиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer

Консультант/ка з програмного та інформаційно-технічного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Консультант/ка з бізнес-аналітичного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Консультант/ка з нормативно-технічного та методичного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних