Керівник/ця Офісу підтримки стратегічних змін МОН України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
VChernenka

659c18cfe357f844896368
Керівник/ця Офісу підтримки стратегічних змін МОН України

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ОФІС ПІДТРИМКИ СТРАТЕГІЧНИХ ЗМІН ЗАПРОШУЄ В КОМАНДУ:

КЕРІВНИКА/ЦЮ ОФІСУ ПІДТРИМКИ СТРАТЕГІЧНИХ ЗМІН МОН

1. Формат співпраці: повна зайнятість на підставі контракту з фізичною особою-підприємцем із можливістю частково віддаленої роботи.
2. Тривалість контракту: контракт діє протягом 6 місяців, із можливістю продовження за умови наявності фінансування, оперативної необхідності та задовільного виконання поставлених завдань.
3. Контекст роботи: Офіс підтримки стратегічних змін — це команда професіоналів, покликана надавати експертно-аналітичну підтримку Міністерству освіти і науки України в здійсненні середньо- та довгострокових реформ в умовах війни та післявоєнного відновлення. Офіс створюється за сприяння Western NIS Enterprise Fund (WNISEF), який підтримує ініціативи з просування реформ в Україні та трансформаційні проєкти, у співпраці із ГС «Фонд підтримки реформ в Україні».

Цілі Офісу:
• підтримка процесу розроблення та реалізації стратегічних змін у сфері освіти і науки, а також упровадження ефективних інструментів внутрішніх трансформацій;
• підтримка в розробленні нормативно-правових актів, необхідних для реалізації ключових стратегічних змін у сферах освіти та науки;
• координаційна підтримка впровадження змін та постійного моніторингу стану досягнення поставлених цілей.

Структура Офісу:
• Керівник Офісу підтримки стратегічних змін
• Група стратегічних аналітиків
• Група нормопроєктування
• Група координації впровадження та моніторингу
• HR-менеджер
• Комунікаційний менеджер

4. Ключові завдання керівника Офісу:
1. участь у доборі команди Офісу;
2. організація та забезпечення роботи із планування діяльності Офісу, визначення та розподілу завдань між членами команди;
3. загальна координація роботи команди Офісу та контроль виконання завдань;
4. забезпечення підготовки та вчасного подання звітності згідно з планом-графіком;
5. комунікація та взаємодія із представниками організації-донора;
6. координація та взаємодія з керівництвом МОН;
7. підтримання регулярної взаємодії з відповідними структурними підрозділами МОН, іншими ЦОВВ та регіональними органами влади, забезпечення відповідної координації та узгодженості;
8. інші питання.

5. Загальні вимоги:
• громадянство України;
• знання англійської мови на рівні не нижче Upper-Intermediate.

6. Необхідні навички та досвід:
Освіта:
• Повна вища освіта, бажано за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування», «Менеджмент та адміністрування», «Соціологія», «Політологія», «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» чи суміжні.
Досвід:
• не менше 5 років загального професійного досвіду;
• не менше 2 (двох) років досвіду роботи у сфері публічної політики, державної служби, освітніх реформ, управління проєктами;
• досвід співпраці з урядом України, місцевими органами влади, міжнародними організаціями чи донорськими програмами.

Навички та компетенції:
• доведена здатність організовувати та керувати командами в бізнесі чи громадських організаціях;
• уміння працювати на результат у межах визначених термінів;
• здатність працювати над складними завданнями в мінливому середовищі;
• дипломатичність і такт у вирішенні чутливих і складних ситуацій;
• розвинені аналітичні навички;
• навички у стратегічному плануванні;
• досвід ведення переговорів на високому рівні, сильні комунікативні та презентаційні навички.

7. Необхідні документи для подання:
1. CV українською мовою
2. Мотиваційний лист

8. Контактна інформація для подання:
CV та мотиваційний лист із зазначеним досвідом роботи надсилайте на електронну адресу: [email protected]  з темою: Керівник Офісу підтримки стратегічних змін МОН України.

 9. Терміни подання: до 15 січня 2024 року (включно).


Останні публікації цього розділу:

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання

SMM-менеджер/ка в ІСАР Єднання

Office Assistant/Офіс-адміністратор/ка

SMM-спеціаліст/спеціалістка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Комунікаційний менеджер/ комунікаційна менеджерка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Водій/ка / Driver