Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на постачання гігієнічних наборів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

prostirtender tender ntylth(3)
Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на постачання гігієнічних наборів

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю гігієнічних наборів.

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 25 січня 2024 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію.

Будь ласка, зверніть увагу, що у технічній специфікації вказана орієнтовна кількість гігієнічних наборів (2000 наборів). Склад наборів може змінюватись в залежності від Замовлень, які Замовник буде надавати Постачальнику.

Це не є зобов’язанням БО «БФ «ССС» замовити зазначену кількість товарів. Кількість може змінюватись і буде залежати від фактичних потреб та наявних коштів, шляхом надання окремих замовлень згідно рамкового Договору.

Основні вимоги:

  1. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
  2. Наявність відповідних КВЕДів;
  3. Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Специфікації;
  4. Пакування товару здійснюється за рахунок Постачальника;
  5. Доставка товару здійснюється за рахунок Замовника;
  6. Умови оплати: 50% предоплата і 50% після отримання товару або 100% оплата протягом 3(трьох) банківських днів після отримання товару.

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії. (Дата видачі Витягу не повинна перевищувати 120 днів до дати подання документа.)
  2. Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків. (Дата видачі Витягу/Свідоцтва не повинна перевищувати 120 днів до дати подання документа.)
  3. Копія Паспорту та ідентифікаційного коду (для фізичних осіб – підприємців), за умови надання згоди на обробку персональних даних.
  4. Аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи (за наявності, будуть перевагою);
  5. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додаток А).
  6. Технічна специфікація з характеристиками запропонованих товарів (додаток Б).

Зверніть увагу: Ви маєте надати пропозицію на всі товари по цьому Лоту.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 25 січня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Гігієнічні набори”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді