Тендер на закупівлю офісних меблів
ЗАВЕРШЕНО
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендер на закупівлю офісних меблів.
Предмет закупівлі: офісні меблі (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Тендерній пропозиції та розробленому дизайн-проекту).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у рамках проекту: «Інтегрована підтримка ментального здоров’я уразливих категорій населення в Полтавській області».
Термін надання послуг:
до 16 лютого 2023 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання офісних меблів.
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі1 |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, зазначених у Тендерній пропозиції та розробленому дизайн-проекту центру ментального здоров’я (додається до оголошення https://drive.google.com/drive/folders/18Z8aGsBgM–Nnl01vr0oUOfaQJRscElC?usp=sharing). |
Тендерна пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Тендерна пропозиція. |
3. |
Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Тендерна пропозиція. |
4. |
ДОСТАВКА товару та ЗБІРКА офісних меблів за адресою постачання, здійснюється ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА!!! |
Місто Полтава, вул. Козака 14. |
№ п/п |
Обов’язкові квАліфікаційні вимоги до предмета закупівлі2 |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів 17-А.
Моб. 0665534705.
e-mail: [email protected].
Цінова пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-А.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«22» січня 2024 року, до 12 год. 00 хв. за київським часом.