Junior SMM Manager (СММ-менеджер/ка)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
MartaSviliak

бізнес тренінг семінар менеджер
Junior SMM Manager (СММ-менеджер/ка)

До SMM-відділу 31 Group («Моє Місто», «Місто Змін», «Доповідай» та «GladPet») шукаємо Junior SMM ManagerЯкщо ти завжди мріяв допомагати створювати цікаві та змістовні матеріали, які привертають увагу аудиторії, то саме зараз маєш шанс зробити це разом з нами. У нашій команді ми високо цінуємо креативність та новаторство, тому твої ідеї матимуть можливість втілитися і приносити користь нашим проєктам.

Hard skills:

  1. Досвід в SMM від 6-ти місяців.
  2. Знання основ роботи з соціальними мережами: розуміння функціональних можливостей, особливостей контенту, який заходить авдиторії, шляхів органічного та рекламного просування.
  3. Вміння працювати в Meta Business Suit, аналізувати показники соціальних мереж і будувати на їх базі подальші кроки роботи.
  4. Досвід роботи з графічними редакторами (Figma, Photoshop, Canva), додатками для монтажу відео (VN, Caption, CapCut та інші).
  5. Високий рівень володіння письмовою та усною українською мовою, знання сучасної граматики та пунктуації.
  6. Вільне використання програм Microsoft Office або Google Workspace (Word, Excel, PowerPoint, Google Docs, Google Sheets, Google Slides).
  7. Копірайтинг: здатність створювати чіткий, зрозумілий та цікавий текст для різних аудиторій та платформ
  8. Розуміння принципів роботи з різними сегментами ЦА, TOV.
  9. Досвід роботи в громадському секторі від 6 місяців буде перевагою.

Soft skills:

  1. Вміння ефективно комунікувати з командою.
  2. Організованість: здатність ефективно управляти часом, планувати та координувати завдання, дотримуючись термінів.
  3. Креативність: здатність генерувати ідеї для цікавого та оригінального контенту, який буде привертати увагу аудиторії та вести до досягнення поставлених цілей.
  4. Комунікабельність та емпатія у співпраці з кураторами притулків, авторами соціальних проєктів, благодійниками, колегами.
  5. Прагнення систематизовувати та автоматизовувати процеси роботи.
  6. Уміти самостійно планувати, ініціювати, брати відповідальність за свої рішення, бути уважним до деталей.
  7. Розділяєте наші цінності, якими є — емпатія, транспарентність, довіра, ефективність, відповідальність, професіоналізм, взаємодопомога, відкритість, чесність.
  8. Завзятість, щоб досягти бажаного результату та амбітність, щоб досягати більшого.

Команда чекає від тебе:

  1. Створення та редагування контенту: написання та оптимізація тексту для дописів в соціальних мережах, розробка деталізованого ТЗ для дизайнера щодо візуалів для дописів та рекламних креативів, а також написання сценаріїв та монтаж відеоконтенту для Reels та TikTok.
  2. Робота з контент-планом: створення регулярного контент-плану для соціальних мереж, включаючи планування дописів відповідно до цілей компанії та запитів цільової аудиторії, висвітлення актуальних інфоприводів та ситуативів, створення сторіс у форматі сторітелінг, а також планування та реалізація інтерактивного контенту, такого як розіграші, вікторини, опитування та інше.
  3. Відстеження базових показників взаємодії аудиторії з контентом, аналіз та оптимізація контенту, звітування.
  4. Взаємодія з аудиторією: реагування на коментарі, реакції та повідомлення, сприяння взаємодії та залученню нової аудиторії.
  5. Взаємодія з іншими спеціалістами команди: дизайнером, комунікаційним менеджером, Senior SMM, проєктним менеджером.
  6. Допомога в реалізації колаборацій та партнерських публікацій з лідерами думок (підбір потенційних брендів та інфлюенсерів, участь в розробці презентацій та ідей для співпраці).

Ми пропонуємо:

  1. Фіксовану ставку за підсумками співбесіди.
  2. Гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день із 8:00 до 10:00, та завершувати з 17:00 до 19:00.
  3. Можливість працювати повністю віддалено або в офісі (Одеса, Київ, Харків та Черкаси). Офіси автономні на випадок відключення світла.
  4. Індивідуальну та групову роботу з корпоративним психологом.
  5. Оплачувану відпустку — 24 робочих дні, 5 оплачуваних лікарняних на рік, та 11 державних вихідних.
  6. Можливість використання корпоративного бота, що поєднує в собі найпотужніший штучний інтелект, котрий доступний зараз.
  7. Можливість навчання та розвитку: досвід та підтримку наших співробітників, допомогу в професійній адаптації під кураторством протягом усього випробувального терміну.
  8. Внутрішні корпоративні знижки на різні послуги, у тому числі знижки на курси англійської.
  9. Швидке прийняття рішень та тестування ідей — відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту. Робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник відкритий до діалогу та пропозицій.
  10. Профільні івенти та чати для обміну досвідом у рамках групи компаній.
  11. Корпоративні заходи та розваги. Навіть у складні часи ми робимо все можливе, аби підняти настрій наших співробітників ;)

Ще важливо:

Окрім описаних вище навичок, ми шукаємо людину, яка має сильну орієнтацію на результат, готова бути відвертою з колегами та відповідальною за свою роботу. Якщо ти відчуваєш, що ці якості тобі відгукуються — надсилай нам своє резюме та приєднайся до нашої команди! :)

Якщо тебе зацікавила вакансія надсилай резюме на пошту або заповнюй анкету за посиланням.


Останні публікації цього розділу:

Молодший фахівець/фахівчиня проекту з соціально-правового захисту / Protection Assistant

Асистент/ка з управління інформацією (управління колективними центрами) / Information Management Assistant (CCCM)

Молодша(-ий) юридична(-ий) радниця (-к) програми «Прозорі міста» до Transparency International Ukraine

Менеджер/ка з міжнародних зв’язків

Консультант/ка з оцінки впливу та досліджень у сфері психосоціальної підтримки (MHPSS) / MHPSS Impact Assessment and Research Consultant

Фахівець/чиня з безпеки зі знанням англійської мови (Officer, Security)