Бізнес аналітик(-иня)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Бізнес аналітик(-иня)

Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Бізнес-аналітиків (4 люд)  проєктів цифрової трансформації на напрями волонтерського менеджменту, бухгалтерського та фінансового напрямку, напрямку кадрового обліку та документообігу, а також напрямку закупівель, логістики та управління складами

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує

Товариство Червоного Хреста України шукає висококваліфікованого фахівця, який має досвід у впровадженні ERP систем і прагне приєднатися до нашої команди в рамках реалізації Стратегії цифрового розвитку.

Бізнес-аналітик цифрової трансформації буде відповідальний за розробку та впровадження сучасних цифрових інструментів з метою підтримки та поліпшення волонтерського менеджменту. Його робота буде направлена на вдосконалення процесів та внесення інновацій у волонтерську діяльність через активне використання ERP системи. Бізнес-аналітик цифрової трансформації матиме унікальну можливість долучитися до розвитку волонтерського руху, вносячи свій вклад у впровадження передових технологій та цифрових рішень.

Ми шукаємо талановитого фахівця, який стане ключовим гравцем у розвитку напрямку закупівель, логістики та складського управління через впровадження сучасних цифрових інструментів. Бізнес-аналітик цифрової трансформації візьме активну участь у визначенні та аналізі бізнес-процесів, враховуючи стратегічні цілі та потреби майбутніх проєктів

Ми шукаємо талановитого фахівця, який стане ключовим гравцем у розвитку напрямку кадрового обліку та електронного документообігу через впровадження сучасних цифрових інструментів

Ми очікуємо, що Бізнес-аналітик цифрової трансформації стане частиною розвитку фінансового та бухгалтерського управління через впровадження сучасних цифрових інструментів.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (ІТ, технічна/економічна);
  • Досвід роботи ІТ бізнес-аналітиком від 3 років;
  • Рівень володіння англійською мовою – Intermediate;
  • Досвід впровадження ERP систем та CRM у крос-функціональному середовищі;
  • Розуміння основ циклу розробки програмного забезпечення (SDLC), основ проєктного управління, принципів та підходів Agile методології;
  • Знання нотацій BPMN;
  • Знання підходів до опису функціональних вимог;
  • Досвід роботи з програмами Microsoft, включаючи Word, Excel, PowerPoint, Power ВІ, Visio, SharePoint, Outlook, а також Jira, Google Docs;
  • Виняткові усні, письмові та презентаційні навички;
  • Вміння ефективно працювати в стислі терміни як самостійно, так і в команді;
  • Високий рівень самоорганізації та управління часом;
  • Лідерські якості, уважність до деталей, аналітичні здібності;
  • Відповідальність за прийняті рішення та результат.

Ваші задачі:

  • Взаємодія з командою впровадження ERP в частині аналізу поточного стану систем та бізнес-процесів, виявлення бізнес-вимог, їх формалізація та опис;
  • Підготовка та погодження технічних завдань в розрізі впровадження ERP;
  • Управління завданнями розробки протягом усього життєвого циклу, контроль та координація термінів виконання;
  • Відстеження обсягу проєкту та управління вимогами на стороні замовника;
  • Взаємодія з командами розробки в процесі планування спринтів, оцінки отриманих результатів;
  • Тестуванні розробленого програмного забезпечення та підготовка інструкцій для користувачів;
  • Підтримка користувачів, проведення навчання, побудова стабільного каналу комунікації між підрозділами ТЧХУ та розробником програмного забезпечення.

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Постійне місце роботи- м.Київ

Приєднуйтеся до нашої команди, де Ваша професійна експертиза сприятиме успішній цифровій трансформації для благополуччя та допомоги тим, хто цього потребує!

Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та обов’язково супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]

В резюме або в супровідному листі має бути вказано місто проживання зараз, готовність до переїзду, а також готовність до відрядження до різних областей.

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка