Менеджер_ка із закупівель до Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»
ЗАВЕРШЕНО
Менеджер_ка із закупівель
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду менеджер_ки із закупівель (Фахівець з закупівель) в проєкт “Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб”, який реалізується БО “БФ “ССС” за фінансової підтримки УВКБ ООН.
Тип договору: трудовий договір
Термін договору: лютий 2024-грудень 2024 року
Про нас:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.
Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також з вразливими категоріями населення.
Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість можливість допомогти сотням тисяч людей, які зараз потребують підтримки. Наша організація постійно зростає та додає в наше широке портфоліо нові проєкти як на всеукраїнському, так і на локальному рівні, які ми реалізуємо в партнерстві з міжнародними організаціями.
Більше про нас: https://sss-ua.org/
Обовʼязки:
- Підготовка та проведення відкритих торгів на закупівлю послуг та товарів.
- Контроль процесу закупівель.
- Розробка плану закупівель протягом проєкту відповідно до проектного плану та бюджету;
- Координація закупівельної команди.
- Комунікація з донором.
- Комунікація з фінансовим відділом.
- Комунікація з потенційними постачальниками.
Повний обсяг посадових обов’язків буде наданий на запит кандидата
Вимоги до кваліфікації:
- Вища освіта (логістика, фінанси).
- Відповідний досвід роботи у сфері закупівель.
- Досвід роботи з тендерною документацією.
- Бажано попередня громадська діяльність.
- Впевнене користування ПК та мобільними пристроями.
- Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite.
- Вміння дотримуватися дедлайнів.
- Сильні комунікаційні навички.
- Вільне володіння українською мовою (знання англійської мови буде перевагою).
Резюме необхідно надіслати до 30 січня 2024 року на електронну адресу: [email protected] (у темі листа обов’язково вказувати «Вакансія – Менеджер_ка із закупівель»).
Конкурс відбуватиметься у три етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу, третій етап – надання рекомендацій.