Економіст/-ка з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності
ЗАВЕРШЕНО
Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Економіста з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.
Вимоги:
- профільна вища освіта;
- досвід роботи на відповідній посаді (фінансовий менеджмент, бухгалтерський облік, аудит та управління ризиками) 4-5 років;
- досвід роботи в неприбуткових організаціях 3+ років (бажано);
- досвід складання фінансової, бухгалтерської та управлінської звітності;
- досвід складання бюджету, планування витрат за статтями та здійснення контролю за цільовим використанням коштів;
- впевнений користувач автоматизованої бухгалтерської програми 1С8 УПП;
- досвід роботи на всіх ділянках бухгалтерського обліку;
- досвід здійснення розрахунків за договорами ЦПХ;
- досвід проведення інвентаризацій та моніторингу залишків рахунків з обліку товарно-матеріальних цінностей, дебіторської та кредиторської заборгованості;
- досвід здійснення контролю за дотриманням умов договорів з постачальниками товарів та послуг;
- досвід роботи з первинною документацією, перевірка повноти та правильності її оформлення.
- вільне володіння українською та російською мовами, англійська вище середнього;
- впевнений користувач стандартного пакету офісних програм.
Функціональні обов’язки:
- Отримання щомісячної фінансової звітності регіональних відділень; перевірка точності документації та відповідності Процедурам фінансового менеджменту ТЧХУ та договірним зобов’язанням;
- Допомога головним бухгалтерам регіональних філій у веденні обліку доходів за всіма проектами та листуванні з донорами;
- Отримання рахунків-фактур від постачальників, перевірка документації на відповідність і отримання схвалення розпорядників бюджету, після чого підготовка до своєчасної оплати постачальникам;
- Моніторинг виконання бюджету та попередження керівника міжрегіонального офісу та команди Програми про будь-які відхилення та розбіжності для коригування;
- Відповідає за оновлення та підтримку бази даних;
- Готувати перегляд бюджету за консультаціями з головою регіонального відділення та головою міжрегіонального відділу та розпорядниками бюджетних коштів на регулярній основі;
- Щоквартально готувати звіти про фінансову звірку та передавати їх регіональному відділенню для коригування/звірки або підтвердження балансів;
- Перевірка щомісячних оригіналів підтверджуючих документів і звітів від місцевого офісу, а також зворотній зв’язок у разі виявлення будь-яких розбіжностей;
- Забезпечувати застосування фінансової політики, процесів і процедур.
- Щомісячно контролювати фінансові ключові фінансові показники ефективності та надавати поради та/або інструкції менеджерам щодо того, як їх покращити.
Умови:
- повний робочий день;
передбачені службові відрядження в межах України; - Постійне місце роботи: м. Вінниця, м.Львів, випробувальний термін – 3 місяці.
Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади за наступною адресою [email protected]
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.