Системний/-на адміністратор/-ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Системного адміністратора

Опис:
У рамках Стратегії грошової та ваучерної допомоги, яка включає розширення грошових програм у 2022 та 2025 роках, ТЧХУ створило систему управління даними для підтримки надання грошової допомоги на національному рівні. ТЧХУ шукає системного адміністратора з сильними технічними знаннями та досвідом впровадження та підтримки платіжних систем для контролю за впровадженням цього нового рішення.

Під керівництвом керівника ІТ-відділу та у відносинах з відділом цифрової трансформації ми очікуємо, що системний адміністратор стане ключовою підтримкою для впровадження та підтримки платіжних систем з грошової та ваучерної допомоги, для визначення та застосування необхідних кроків, включаючи впровадження, оновлення і правила обслуговування систем, а також координацію з командою розробки програмного забезпечення та різними залученими підрозділами ТЧХУ.

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи у сфері ІТ на посаді системним адміністратором або інженером з підтримки користувачів  від 2 років.
  • Навички розуміння про проектування та побудову локальних комп’ютерних мереж, складання та налаштування ПК та знання апаратної частини ПК  та можливість діагностики та усунення помилок.
  • Знання протоколів TCP/IP, мережевих сервісів (SIP, DHCP, DNS, FTP, POP3, SMTP та інше).
  • Базові знання ОС Linux Ubuntu/RedHat/Debian.
  • Базові мережеві технології, WAN, LAN, модель OSI.
  • Впевнені знання та практичний досвід роботи з ОС сімейства Windows.
  • Досвід встановлення та роботи з Windows Server 2008/2012/2016/2019/2022.
  • Адміністрування Azure AD.
  • Адміністрування File Server.
  • Робота з обліковими записами користувачів і комп’ютерів в службі каталогів Active Directory.
  • Знання та навички роботи з веб-серверами Apache / Nginx, IIS.
  • Бажано: навички адміністрування за допомогою Windows Power Shell.
  • Навички та досвід роботи управління, адміністрування баз даних (MSSQL, PostgreSQL).
  • Знання ІТ безпеки.
  • Знання англійської мови (технічна мова ІТ сфери на рівні не нижче Pre-Intermediate).
  • Вміння працювати з технічним завданням та фокусом на кінцеву мету.
  • Вміння комунікувати та структуровано висловлювати свої думки.

Ваші задачі:

  • Адміністрування, підбір та установка офісного та мережевого обладнання, в тому числі прокладання мережі, налаштовування роутерів, принтерів та іншого обладнання.
  • Діагностика працездатності сервісів та пристроїв: принтери, точки доступу Ubiquiti Unifi, SIP телефонія, робочих ПК співробітників.
  • Робота з AD, GPO, Terminal Service, RemoteApp, DNS, DHCP.
  • Адміністрування серверів під управлінням Windows Server, Microsoft Azure.
  • Технічна підтримка співробітників та допомога у вирішенні проблем з комп’ютерами та програмним забезпеченням та іншим.
  • Забезпечення безперебійної роботи діючої IT-інфраструктури.
  • Віддалене встановлення і вирішення проблем з ПЗ на ПК користувачів.
  • Надання і керування правами доступу користувачів до ІТ-сервісів.
  • Аналіз, підтримка та розвиток локальної мережі, забезпечення її безпеки.
  • Обслуговування системи відеоспостереження (встановлення і налаштування).
  • Установка, налаштування та оновлення програмного забезпечення.
  • Адміністрування систем резервного копіювання.
  • Виконання різноспрямованих IT завдань.
  • Віртуалізації на основі технологій MS Hyper-V, Proxmox, Vmware.
  • Створення поштових скриньок і груп розсилок на сервері MS Exchange.
  • Робота з обліковими записами користувачів і комп`ютерів в службі каталогів Active Directory.

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.

Місце роботи – Київ.
Випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій