Інтернет маркетолог_иня
ЗАВЕРШЕНО
Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Digital-спеціаліста.
Товариство Червоного Хреста України наразі шукає Digital-спеціаліста в Департамент комунікацій та маркетингу, який відповідатиме за просування організації в усіх каналах комунікацій за допомогою різних маркетингових інструментів.
Функціональні обов’язки:
- Участь у створенні digital-стратегій.
- Аналіз ринку конкурентів.
- Аналіз цільової авдиторії.
- Розрахунок трафіку та бюджету на його залучення.
- Запуск рекламних кампаній в різних каналах за допомогою інструментів (Google Ads, Facebook /Instagram Ads Manager, YouTube).
- Контроль та оптимізація кампаній (таргетинг, ремаркетинг).
- Аналітика ефективності кампаній через рекламні кабінети та Google Analytics.
- SEO.
- Email-маркетинг.
Вимоги:
- Освіта в сфері маркетингу, комунікацій, журналістики або суміжної галузі.
- Досвід роботи на посаді digital-спеціаліста від 2-х років.
- Глибокі знання платформ Facebook Ads, Google Ads, Admixer/Adpartner, GTM.
- Глибокі знання сервісів аналітики: Google Analytics, Hotjar.
- Досвід роботи з інструментами: email, SEO, PPC, SMM, ремаркетингу.
Місце роботи: м. Київ, вул. Є. Чикаленка (Пушкінська), 30.
Товариство Червоного Хреста України пропонує:
- Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу.
- Контракт згідно КЗпП.
- Своєчасну виплату заробітної плати.
- Дружнє та згуртоване середовище однодумців.
- Розвиток кар’єри, тренінги та семінари в Україні та за кордоном.
Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.